folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Güvenliğine Giriş
linefolder Kameraya Netten Bağlanma (Yardım)



Kameraya Netten Bağlanma (Yardım)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gafman
    gafman's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2006
    Erkek

    arkadadaşlar başlık saçma oldu özür dilerim bulamadım yazacak birşey.

     

    şimdi uzak masaüstü ile bağlanıyorum bilgisayara. bilgisayar içerde video kamera sistemine bağlı ve görüntü kaydediyor. fakat uzaktan bağlandığım da bu görüntü karşıya nakledilmiyor. DVR diye bir program. arkadaşlar sizce sorun ne nasıl hallederiz ?

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    açıkçası sorunu pek anlayamadım.. daha ayrıntılı yazmanı isteyim çözüm üzerinde düşünebilirdik ama maalesef zamanım yok.. info@liderguvenlik.net  şu adrese sorununu tam manasıyla anlatan bi mail yolla, yardımcı olurlar.. eğer sonuç çıkmazsa bana özel mesajdan sorununu detaylı biçimde anlat,  yardımcı olmaya çalışabilirim :)

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SPY-CX5
    SPY-CX5's avatar
    Savaş Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2007
    Erkek

    Geçenlerde bir şirkete güvenlik kamerası sistemi kurdum ve aynı sorun bendede oldu...

    Logmein tarzı uzaktan yönetim programlarıylada denedim fakat sonuç negatif.

    Senin programda büyük ihtimal web erişimi vardır. Modem ayarlarını yaparak ipten izleme olayı işini görebilir.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yasin_55
    yasin_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    ya o DVR ın içinde bisürü ayar dalga dubara var. ordan bişeler yapılabilir belki.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZoRKaYa
    ZoRKaYa's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek
    SPY-CX5 bunu yazdı:
    -----------------------------

    Geçenlerde bir şirkete güvenlik kamerası sistemi kurdum ve aynı sorun bendede oldu...

    Logmein tarzı uzaktan yönetim programlarıylada denedim fakat sonuç negatif.

    Senin programda büyük ihtimal web erişimi vardır. Modem ayarlarını yaparak ipten izleme olayı işini görebilir.


    -----------------------------
    Dediğin gibi programdan ip üzerinden bağlanılacak ve ardından rec kısmında hem izle hem kaydet yapılacak... Kayıtlar uzaktan bağlandığın bilgisayara ancak böyle kaydolur bende kullanıyorum...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    renegadealien
    renegadealien's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Savaş Madalyası Başarı Madalyası Üstün Hizmet Madalyası Developer Madalyası
    Kayıt Tarihi: 23/Mart/2003
    Erkek

    hocam sessionlardan dolayı olan birşey olma ihtimali cok yüksek...

    o işi daha profesyonle şekilde net üzerinden güvenlik kamerası yazılımları var, http://ipadresin:8090 tarzı linklerden kullanıcı adı ve şifre ile girilen bu tarz bi program yüklersen cok daha sorunsuz ve daha hızlı net bir şekilde görütntüyü alırsın... 


    10.05.2013 tarihli google arama sonucu : Aradığınız - "herşeyin hayırlısı rampanın bayırlısı" - ile ilgili hiçbir arama sonucu mevcut değil. Kendi özlü sözümdür, kaynak belirterek kullanınız.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibadeath
    ibadeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Nisan/2008
    Erkek
    Uzak masaustunden takip etmek istedigin kameraların bagli oldugu pc modeminin portlarini acmalisin. güvenlik duvarlarini kapamalisin.

    a fix for grace
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Dvr programını (client) izlemek istediğin yerdeki pc ye kur programı çalıştrıp yetkili olarak oturum aç.adres defteri isminde yada başka bi isimde ayarlar sekmesinde iplerin oldugu bölüme gel,oraya bağlanmak istediğin dvr sunucuyu yani kayıtların yapıldıgı bilgisayarın wan ipsini yaz ve bağlan.

    bağlanabilmen için dvr sunucunun bağlı oldugu ağdaki adsl modemin içerisinde dvr kartın kullandıgı portları açmalısın ve dvr (pc) sunucuya bir sabit ip vermelsin örnek dvr sunucunun yerel ipsi 192.168.2.10 olsun bunu modemde ornek 90 yada 80 8080 olabilir yönlendirip modemin frewallını kapatıp dvr sunucunun (pc) güvenlik duvarınıda kapatırsan görüntü alabilirsin.


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    smok3
    smok3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    yawcam adlı program işini görecektir. bkz: http://www.yawcam.com/

    never say never...
Toplam Hit: 5150 Toplam Mesaj: 9