Kamerayı Tanıttım Ama Acılmıyor
-
s.a beyler kamerayı acamıorm suan kullanılıyor diyo veya takıp takmadgnızdan emın olun diyor taktgma emınım kullanılmadgnada tekrar kaldrıp nasıl tanıtırım veya nasıl yapcam :S
-
hacım ne kamerası bu? web cam mı ? bak sımdı - drıverın uyumsuz olabilir - driverın dosyalarından bir ya da birkaçı bozuk olabilir. - kamerayı bagladıgın giriş bozuk olabilir vs.. vs.. denetim masasından kaldır başka bir driver indirip kur birde birde kurulum talimatlarını bire bir uygula :) hadı kolay gelsın
-
tamam hocam denerim saolasın
-
Önce SiL YükLedigin Programi Sonra Camerayi Sök Pcden Önce YükLe Sonra Camerayi Tak .) Bu Kadar
-
aybilinmeyen aygıt yazısı çıkıyorsa ona tıkla küçk pencerede bilinmeyen aygıt yazan(koyu siyah olana ama ) tıkla. sonra kaldır de. tekrar dene usb girişine sok olasıya kadar sok çıkar. bendede oluyordu genelde. pc çift çekirdek dalgası ondan yapıyordu.
-
kameranın sürücüleriyle gelen amcap benzeri programlar çalışıyorsa ondan olabilir... Onu kapatırsan msnde açabilirsin..
Toplam Hit: 996 Toplam Mesaj: 6
