Kapanma Sorunu
-
Bilgisayarım sürekli kapanıyor durduk yere .Tüm hersey duruyor ama ışığı yanıyor sadece. Daha sonra 30 dk boyunca acamıyorum hemen kapanıyo actığım vakit.Bilgisayarımın fanı cok eski ondan olabilirmi acaba ? Fan alcak durumumda yok .Neler yapabilirim.Fanın hızını arttırabilirmiyim mesela programla fln :P
-
fani cikar bi temizle sonrada kasanin yan kapaklari ac oyle calistir...isi sorunu gider..yaz geldi ya iyice kasar makineler
-
Anladığım kadarıyla donanım sorunudur,fanına dikkat et,işlemciyi yakarsın,programla fan hızlanmaz :) Yeni bir fan alırsın, eskisini sök bir elektronikçiye git (bilgisayarcı değil) o fanı ordan al,baya ucuza alırsın
-
power de sorun olma ihtimali vardır, iki keder power yaktım seninkininde yanlış olma ihtimali olabilir
-
abi ben simdi sorun ısımı baska bisiymi bilmiyom ama yanına vantilatör koyunca daha uzun bi süre calısıyo :P simdi abi fanı nasıl temizliyim anlatabilirmisin neyle ?kuru bez,ıslak bez,sac kurutma makinesi :)
-
Zümsük bu baslıgı görmüstüm ama sorunun ısıyla alakalı oldugunun sanıyorum o yüzden.
-
komprasör bulursan iyi temizlersin
-
iman kuvvetiyle bir üfle sonra bezle sil :P
-
Temizledim falla bakalım görücez kapanıcakmı kapanmıyacakmı .
Toplam Hit: 1329 Toplam Mesaj: 9
