Kaporayı Nasıl Alırım
-
Merhaba beyler,
Kiralık ev bakıyorum son günlerde.
Bugün güzel bir ev buldum, beğendim ettim işte her neyse kaporasını verdim.
Sonra bazı problemlerden evi tutmaktan vazgeçtim şu an.
300 dolar kapora verdim adama,
Şimdi n.ş.a. bu para yanmış mı oluyor? Adam vermiyorum deme hakkına sahip midir?
Aradan 24 saatten az süre geçti.
Şimdi yarın adamdan ne türlü bir tavır takınarak isteyeyim kaporayı o nedenle soruyorum
-
Normal şartlarda kapora geri verilmez, bütünü ile emlakçının insiyatifine kalmış bir durum. yerinde olsam durumu izah ederim büyük ihtimalle birazını kesip bir miktar verir.
-
a. huk. Sözleşme yapılırken, taraflardan birinin diğerine işten caymayacağını belirtmek amacıyla önceden verdiği güvence parası, kapora.
tdk böyle diyor
-
bilenyok bunu yazdı
Merhaba beyler,
Kiralık ev bakıyorum son günlerde.
Bugün güzel bir ev buldum, beğendim ettim işte her neyse kaporasını verdim.
Sonra bazı problemlerden evi tutmaktan vazgeçtim şu an.
300 dolar kapora verdim adama,
Şimdi n.ş.a. bu para yanmış mı oluyor? Adam vermiyorum deme hakkına sahip midir?
Aradan 24 saatten az süre geçti.
Şimdi yarın adamdan ne türlü bir tavır takınarak isteyeyim kaporayı o nedenle soruyorum
normalde vermicem derse vermeyebilir doğal olarak hakkı
ama biraz insansa sen söylemeden bile çıkarır verir parayı
en azından bizim kiracalara biz böyle yapmıştık.
-
hmmm anlaşıldı hocalar...
yani tatlı dille rica edicem, yok derse sineye çekicez desenize
-
saybirs bunu yazdıbilenyok bunu yazdı
Merhaba beyler,
Kiralık ev bakıyorum son günlerde.
Bugün güzel bir ev buldum, beğendim ettim işte her neyse kaporasını verdim.
Sonra bazı problemlerden evi tutmaktan vazgeçtim şu an.
300 dolar kapora verdim adama,
Şimdi n.ş.a. bu para yanmış mı oluyor? Adam vermiyorum deme hakkına sahip midir?
Aradan 24 saatten az süre geçti.
Şimdi yarın adamdan ne türlü bir tavır takınarak isteyeyim kaporayı o nedenle soruyorum
normalde vermicem derse vermeyebilir doğal olarak hakkı
ama biraz insansa sen söylemeden bile çıkarır verir parayı
en azından bizim kiracalara biz böyle yapmıştık.
+malda zarar yoksada vermeli.
en basiti kyk yurdunda alınan kapora sorunsuz çıktıysan verilir.yasa vermicen dese devlet hiç verir mi ? :)
-
piradomim bunu yazdısaybirs bunu yazdıbilenyok bunu yazdı
Merhaba beyler,
Kiralık ev bakıyorum son günlerde.
Bugün güzel bir ev buldum, beğendim ettim işte her neyse kaporasını verdim.
Sonra bazı problemlerden evi tutmaktan vazgeçtim şu an.
300 dolar kapora verdim adama,
Şimdi n.ş.a. bu para yanmış mı oluyor? Adam vermiyorum deme hakkına sahip midir?
Aradan 24 saatten az süre geçti.
Şimdi yarın adamdan ne türlü bir tavır takınarak isteyeyim kaporayı o nedenle soruyorum
normalde vermicem derse vermeyebilir doğal olarak hakkı
ama biraz insansa sen söylemeden bile çıkarır verir parayı
en azından bizim kiracalara biz böyle yapmıştık.
+malda zarar yoksada vermeli.
en basiti kyk yurdunda alınan kapora sorunsuz çıktıysan verilir.yasa vermicen dese devlet hiç verir mi ? :)
hocam o depozito olmasın?
-
bilenyok bunu yazdı
hmmm anlaşıldı hocalar...
yani tatlı dille rica edicem, yok derse sineye çekicez desenize
Aynen öyle hoca, çünkü sen o koparayı vererek belkide asıl kiracının önünü kesmiş oldun dolaylı yoldan emlakçı burada zarara uğramış oluyor, ne devlet nede hukuk kaporayı geri almanı sağlayamaz. ( istisnai durumlar farklı)
-
bilenyok bunu yazdıpiradomim bunu yazdısaybirs bunu yazdıbilenyok bunu yazdı
Merhaba beyler,
Kiralık ev bakıyorum son günlerde.
Bugün güzel bir ev buldum, beğendim ettim işte her neyse kaporasını verdim.
Sonra bazı problemlerden evi tutmaktan vazgeçtim şu an.
300 dolar kapora verdim adama,
Şimdi n.ş.a. bu para yanmış mı oluyor? Adam vermiyorum deme hakkına sahip midir?
Aradan 24 saatten az süre geçti.
Şimdi yarın adamdan ne türlü bir tavır takınarak isteyeyim kaporayı o nedenle soruyorum
normalde vermicem derse vermeyebilir doğal olarak hakkı
ama biraz insansa sen söylemeden bile çıkarır verir parayı
en azından bizim kiracalara biz böyle yapmıştık.
+malda zarar yoksada vermeli.
en basiti kyk yurdunda alınan kapora sorunsuz çıktıysan verilir.yasa vermicen dese devlet hiç verir mi ? :)
hocam o depozito olmasın?
aynen hocam:)
ben nedense oturduğu evden çıkıyo olarak ceva atmışım :)
^++ hocam o para yanar,adamın yerinde olsam vermem,ki o paranın olayı o :)
evi tutsan ödeyecegn paradan düşer,ama o para caymaman için önlem.verirse anlamı kalmaz ki
