

Karamail Finale"E 5 Kala ( Finalden Bir Önceki Sürüm )
-
soru : Karamail nedir ?
cevap : İstediğiniz kişi adından istediğiniz kişiye mail atma şeysi.
soru : Peki hotmail'ede atabiliyormuyuz?
Cevap : Tabiiiiii, ancak IP adresinizin sabit olması lazım
cevap : ahanda buradan
dipnot : Hangi mail hesabına atacaksanız onun SMTP sini seçmek zorundasınız, Hotmail'e atabilmek için IP nizin sabit olması lazım, neden bendebilmiyorum engelliyor işte.
5 MB üstünde dosya yollamayın kasar hani gider ama gidene kadarda ağzınıza zıçar :D
Arada bi hata vere bilir, kapayıp tekrar açın :)
Karakutu A.S.W.
-
mail formdan farkı ne?
-
hiç bi farkı yok :P
-
delphi mi
-
evet Delphi 7 ile derlendi
-
wowowaoaowea bakam nasıl :D affrm :D
-
ula hotmaile bi türlü mail attıramıyom delphide derlerken hata veriyo hotmail müşteri servisini arayın gibi bi hata
-
Milk-i_Beka bunu yazdı:
-----------------------------
ula hotmaile bi türlü mail attıramıyom delphide derlerken hata veriyo hotmail müşteri servisini arayın gibi bi hata
-----------------------------
eğer IP in sabit değilse kabul etmiyor, Statik IP olması lazım, bende bunu dün fark ettim...edit : eyvallah "sanane"
-
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------
Milk-i_Beka bunu yazdı:
-----------------------------
ula hotmaile bi türlü mail attıramıyom delphide derlerken hata veriyo hotmail müşteri servisini arayın gibi bi hata
-----------------------------
eğer IP in statikse kabul etmiyor sabit IP olması lazım, bende bunu dün fark ettim...
-----------------------------statik ve sabit aynı değilmiydi?
-
pardon yaa kafam gitti :D özür diliyorum IP nin statik olması lazım değilse işe yaramaz :D