folder Tahribat.com Forumları
linefolder Eğitim & Ödev & Bilimsel Döküman
linefolder Karasız Kaldım Yardımlarınızı Bekliyorum



Karasız Kaldım Yardımlarınızı Bekliyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    arkadaşlar çok kararsız kaldım. şimdi ya bu yıl makedonya polonya yada ukrayna tarzı ülkelere gidip 1 yıl hazırlık 4 yılda lisan eğitimi alıp 5 yılda üniyi bitirmek yerine. bu yıl burda dersane ve almanca kursuna gidip sınavı kazanıp viyana da 3 yılda üniyi bitirmek mi mantıklı ? hangisi karar vermiş değilim.

    sizin yorumlarınız nelerdir.


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    çok mu garanti bu kazanmaların


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı

    çok mu garanti bu kazanmaların

    Bende öyle okumayı düşünüyorum hocam garanti çünkü lise diploması yeterli :D


    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ransack
    Ransack's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı

    çok mu garanti bu kazanmaların

    ukrayna,makedonya gibi ülkeler sadece lise diplomasını istiyor. sınavı girip kazanmaya gerek yok.

     

    viyana ise sınavı girip baraj puanını geçmeni istiyor sadece. ( belli başlı bölümler için ise burda tr de bir yeri tutturup kaydını yaptırıp nakil yapmanı istiyor)


    Ben hatayı çevrim dışı yaşıyorum , Hayat beni engellese nolur...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    viyana çok daha pahalı diğer ülkelere göre. bir arkadaşım pragdaki charles üniversitesine gitti liseden sonra .. orası daha uygun fiyat olarak..

    şöyle bir şey var. gittiğin ülkenin dilini bildiğinde gerek lisans gerek yüksek lisans ücretsiz oluyor. Tüm ülkelerde geçerli mi bilmem ama çoğu ülkede

    böyle. Maddi sıkıntın yoksa viyanada eğitim alabilirsin. Ama okumak istediğin bölüm neyse ve hangi ülkede daha iyi eğitim veriliyorsa oraya gitmen

    daha mantıklı


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KuZeTaR
    KuZeTaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    ikisi de çok saçma, otur çalış türkiyede bi yeri kazan işte, dönüp dolaşıp geleceğin yer belli, çok arkadaşım oldu yabancı üniversite maceralarına atılıp yıllar sonra eli boş dönen

Toplam Hit: 635 Toplam Mesaj: 6