

Kardeşler Elinde Logo Tiger Programı Olan Var Mı Acillll
-
valla elinde olan varsa bi upload ederse çok makbule geçer.
-
arkadaşım adamlar kaç paralık program yazmışlar. ne kadar kaliteli olduğunu da biliyorsundur.
1. böyle bişey istemen adamlara çok büyük haksızlık olur.
2. bu programı kullanan o kadar para verip kullanıyor. bedava vereceğini zannetmiyorum.
-
kardeş ben elinde olan varsa kullanan varsa dedim ben sadece öğrenmek maksadıyla istiyorum farklı bi amacım yok yani
-
hoca o zaman logo satan bi bilgisayarcıya git. eğitim cd'lerini site. onları ücretsiz veriyorlar.
Toplam Hit: 1260 Toplam Mesaj: 4