Kargo İle İlgili...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    Müridler, diyelim ezilmeye, kırılmaya müsait ya da bozuk olması muhtemel bir kargo bekliyorsunuz. Kargo geldi ve kargoyu kontrol edeceksiniz. KArgocuların yaptığı klasik tcisim ve imza olayını durdurmak istiyorum. Kargo kontrolü alınması vb gibi konu ile alakalı bir yönetmeliki kanun, tüzük var mı? İnternetten bulamadım.


    Hayırlısı...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    kargo elemanına 2 dk bekle diyorsun ben beklemem derse al bunu geri götür şubene dersin şube müdürünü arar durumu anlatırsın

    benim oluyor bazı zaman bekle bakim diyorum bekliyo gerçi yiyosa beklemesin :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aress
    Aress's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2015
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    benim oluyor bazı zaman bekle bakim diyorum bekliyo gerçi yiyosa beklemesin :)

    :) bana kargo geliyor adam benim yerime imza atıp :) kaşe basıp teslim ediyor:)  :)

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Aress bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    benim oluyor bazı zaman bekle bakim diyorum bekliyo gerçi yiyosa beklemesin :)

    :) bana kargo geliyor adam benim yerime imza atıp :) kaşe basıp teslim ediyor:)  :)

    bizim anlaşmalı kargolarımızda öyle oluyor hocam


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek
    Aress bunu yazdı
    DJ_Alper bunu yazdı

    benim oluyor bazı zaman bekle bakim diyorum bekliyo gerçi yiyosa beklemesin :)

    :) bana kargo geliyor adam benim yerime imza atıp :) kaşe basıp teslim ediyor:)  :)

    hhahaha cidden iyiymiş :D


    Hayırlısı...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı

    kargo elemanına 2 dk bekle diyorsun ben beklemem derse al bunu geri götür şubene dersin şube müdürünü arar durumu anlatırsın

    benim oluyor bazı zaman bekle bakim diyorum bekliyo gerçi yiyosa beklemesin :)

    Öyleyse bundan sonra aynı aksiyonu alacağım ben de. Eyvallah.


    Hayırlısı...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hipokondriyak
    hipokondriyak's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    3Dxsolid bunu yazdı

    Müridler, diyelim ezilmeye, kırılmaya müsait ya da bozuk olması muhtemel bir kargo bekliyorsunuz. Kargo geldi ve kargoyu kontrol edeceksiniz. KArgocuların yaptığı klasik tcisim ve imza olayını durdurmak istiyorum. Kargo kontrolü alınması vb gibi konu ile alakalı bir yönetmeliki kanun, tüzük var mı? İnternetten bulamadım.

    istanbulbılısımden sıparısım geldı aras kargo ya surattı once pakertı aldım subeden bır kontrol edeyım dedım actım baktım kutudan bır skıntı ezıklık vs yok tu tamam dedım ımzaladım darbe vs varsa kesınlıkle kabul etmeyın imza atmayın 


    Homo sapiens, yaşamak için, diğer canlıların yaşamasına muhtaç; obligat parazit türüdür. "Sen olursan boş bardak , sana olur koyan çok su. a.g."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    coLin
    coLin's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek

    Bizim buradaki aras kargo kuryeleri paketi verip gidiyorlar. İmza vs attırmıyorlar.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rewolt84
    rewolt84's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2013
    Erkek
    3Dxsolid bunu yazdı

    Müridler, diyelim ezilmeye, kırılmaya müsait ya da bozuk olması muhtemel bir kargo bekliyorsunuz. Kargo geldi ve kargoyu kontrol edeceksiniz. KArgocuların yaptığı klasik tcisim ve imza olayını durdurmak istiyorum. Kargo kontrolü alınması vb gibi konu ile alakalı bir yönetmeliki kanun, tüzük var mı? İnternetten bulamadım.

    bekletir açıp bakabilirsin baktın sorun yok teslim alırsın

    kanun tüzük şube müdürü dahil üç kişi ile açılıp imza altına alınarak durum tespit tutanağı gibi bir rapor tutularak teslim edilebilir ya da edilmeyebilir

Toplam Hit: 758 Toplam Mesaj: 9
kargo teslimat yönetmeliği