Kart Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek

    Kodak Dijital Fotograf makinesi kullaniyoruz beyler SD kart soktuk iste cektik 300 tane falan resim neyse bilgisayara takalim dedik tatkik direk Bu diski bicimlendirmeniz gerekiyor? diye yazi yaziyor bi tavsiye lazim bize :) bicimlendirdikten sonra kurtabilirmiyiz bi oneri pls

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kurdo
    kurdo's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Temmuz/2005
    Erkek
    kart daha f.mak.'ye takılıyken bir ara kabloyla bilgisayara aktarmayı deniyebilirsin. o da olmuyorsa bir card reader bul. o da olmuyor bir telefon'a tak kartı kablo ya da bunitüt 'le aktarmayı dene. ilk olarak aklıma gelenler bunlar. ama biçimlendirirsen format atmış oluyorsun. uçar bütün resimler. :|

    kendinize ayığ olunuz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    google hazretlerinde recovery diye arat.ben bi kart kurtarmıştım bi programla yanış hatırlamıyosam easy recovery idi ama isteme silmişimdir programı aradım simdi bulamadım

    29.99cm, titanyum kaplamalı, çift damarlı, su ve yağ soğutmalı.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    Easy Recovery gercekten guzel tavsiye ederim kral ben cozdum sorunu gerci 160X120 olsada resimlerin hatirasi var...
Toplam Hit: 891 Toplam Mesaj: 4