Kart Sorunu
-
Kodak Dijital Fotograf makinesi kullaniyoruz beyler SD kart soktuk iste cektik 300 tane falan resim neyse bilgisayara takalim dedik tatkik direk Bu diski bicimlendirmeniz gerekiyor? diye yazi yaziyor bi tavsiye lazim bize :) bicimlendirdikten sonra kurtabilirmiyiz bi oneri pls
-
kart daha f.mak.'ye takılıyken bir ara kabloyla bilgisayara aktarmayı deniyebilirsin. o da olmuyorsa bir card reader bul. o da olmuyor bir telefon'a tak kartı kablo ya da bunitüt 'le aktarmayı dene. ilk olarak aklıma gelenler bunlar. ama biçimlendirirsen format atmış oluyorsun. uçar bütün resimler. :|
-
google hazretlerinde recovery diye arat.ben bi kart kurtarmıştım bi programla yanış hatırlamıyosam easy recovery idi ama isteme silmişimdir programı aradım simdi bulamadım
-
Easy Recovery gercekten guzel tavsiye ederim kral ben cozdum sorunu gerci 160X120 olsada resimlerin hatirasi var...
Toplam Hit: 891 Toplam Mesaj: 4
