Kasa Hakkinda Bir Soru... *Elektronik
-
Simdi arkadasla is yerine soyle bir cekmece alacagiz.. Yalniz bunu biliyorsunuz fis kesen makinaya yada bilgisayara baglamamiz lazim... Yalniz benim baska bir sorum olacak... Bu kasalar heralde 12 volt ile calisiyor... Yani acilmasi icin devreyi tamamlamasi lazim... Biz bunu harici bir adaptor ve buton ile acababilir miyiz ? yani bilgisayara baglamadan...
Cekmece:

-
Hazır devre bulabilirim umuduyla arama yaparken piyasada zaten manuel açılanlarınında olduğunu farkettim. Fiyatlar arasında pek fark yok direk manuelini alın hiç uğraşmayın.
-
arkadan tırnağına ip bağla. Açacağın zaman ipi çek.
-
kardes aynen dedigin gibi bir role, buton ve adaptorle bahsettigin seyi yapabilirsin. ille de bilgisayara, yazar kasaya ya da baska bir elektronik alete baglamana gerek yok.
arkasindan cikan kabloyu kes, herhangi kirmizi ve siyah kabloyu sirasiyla - ve + uclara bagla. ama bazisi usb den calistigi icin 5V ile calisiyor dikkat et.
-
Olgunisik bunu yazdıarkadan tırnağına ip bağla. Açacağın zaman ipi çek.
geleneksel çözüm :D
-
durumun varsa IBM in pos kasaları çekmeceleri var onlardan al, hem kalıcı bir yatırım olur hemde bozulmaz taş gibi malzemeler ikinci el temiz kapanan marketlerden bulabilirsin.soruna gelince bahsettiğin mekanizmanın bakımını vs yapmışlıgım varyaptıgın mekanizma çekmecenin kapatıp açılmasındna dolayı bozulabilir. boşuna masraf ve kendine iş çıkartırsın.
