Kasa Kapanmıyor Ekran Kapanıyor :/
-
Arkadaşlar yeni anakart aldım bozulmuştu bide gittim kasa aldım her neyse herşey tamam fakat bilgisayarı kapattığımda kasa kapanmıyor ekran kapanıyor bekliyorum bekliyorum kapanmıyo sizce neden olabilir :S
-
Fişi çek,düğmeye aban,pencereden at vs.vs çoğaltılabilir..Geyik amaçlı yazmadım.
-
Lord-Nespace bunu yazdı:
-----------------------------
Fişi çek,düğmeye aban,pencereden at vs.vs çoğaltılabilir..Geyik amaçlı yazmadım.
-----------------------------
bu sorun sende olsa pencereden atmazdın bence. -
WebCrow bunu yazdı:
-----------------------------
Lord-Nespace bunu yazdı:
-----------------------------
Fişi çek,düğmeye aban,pencereden at vs.vs çoğaltılabilir..Geyik amaçlı yazmadım.
-----------------------------
bu sorun sende olsa pencereden atmazdın bence.
-----------------------------Saygılar abi :)
-
Lord-Nespace bunu yazdı:
-----------------------------WebCrow bunu yazdı:
-----------------------------
Lord-Nespace bunu yazdı:
-----------------------------
Fişi çek,düğmeye aban,pencereden at vs.vs çoğaltılabilir..Geyik amaçlı yazmadım.
-----------------------------
bu sorun sende olsa pencereden atmazdın bence.
-----------------------------Saygılar abi :)
-----------------------------
saygılar bizden -
hacı xp de kasanın kapatma tuşu ayarları vardı biyerde ama nerde hatırlamıyorum
mesela kapatma tuşuna bastığında bekleme molduna uyku moduna al diye ayarlanmış olabilir .. -
anakartla ekran kartı arasında bir sorun olabilir.çakışma vs...veya bir kontrol et hacı.sonra bi dene bakalım.
