Kasa Önerisi
-
Hocalar yeni bir sistem toplamayı düşünüyorum ve şuan 2 tane kasa var sizce hangisin seçmeliyim?


-
exa da benım bayılıgım vardı normal musterıye gecırıyolarmıs yawf:))
-
BeYaZZZ bunu yazdı:
-----------------------------
exa da benım bayılıgım vardı normal musterıye gecırıyolarmıs yawf:))
-----------------------------müşteriye geçirilmediği süre içinde satış yapan eleman nasıl kazanıcak ?
-
smirnoff-ice bunu yazdı:
-----------------------------
BeYaZZZ bunu yazdı:
-----------------------------
exa da benım bayılıgım vardı normal musterıye gecırıyolarmıs yawf:))
-----------------------------müşteriye geçirilmediği süre içinde satış yapan eleman nasıl kazanıcak ?
-----------------------------Helal olarak
-
hocam bence kasaya bi 50 lira daha koy middle tower 600 watt yad aüstü al :) ileride faydası cok görülüyo asus marka olarak iyidir de ilk kasa 350 watt cok az ya sana önerim
THERMALTAKE VL86021W2E V3 600W MidT ATX SİYAH KASA
fiyatı tabi bunlara oranla biraz tuzlu 160- 170 civarı ancak thermaltake iyidir yani
edit: bu yazdığım kasa orta seviye yanlız dersenki deli bişey olsun
COOLER MASTER HAF 932 FULL TOWER SİYAH KASA 300 lira kasa ayriyetten güc kaynağını kendin alacaksın hocam :)
-
cagilgurbuz bunu yazdı:
-----------------------------
hocam bence kasaya bi 50 lira daha koy middle tower 600 watt yad aüstü al :) ileride faydası cok görülüyo asus marka olarak iyidir de ilk kasa 350 watt cok az ya sana önerim
THERMALTAKE VL86021W2E V3 600W MidT ATX SİYAH KASA
fiyatı tabi bunlara oranla biraz tuzlu 160- 170 civarı ancak thermaltake iyidir yani
-----------------------------önerin için teşk.
-
phoneix bunu yazdı:
-----------------------------smirnoff-ice bunu yazdı:
-----------------------------
BeYaZZZ bunu yazdı:
-----------------------------
exa da benım bayılıgım vardı normal musterıye gecırıyolarmıs yawf:))
-----------------------------müşteriye geçirilmediği süre içinde satış yapan eleman nasıl kazanıcak ?
-----------------------------Helal olarak
-----------------------------tamam da hocam fazla yazdım dıkkat edersen daha ıyı fıyata bulabılırsın arastırırsan bence bu kadar bılgısayarcı murıdımız var ıllakı aynı malı daha ucuza verebılırler
-
üstteki ekran kartını taşımaz. alttaki de çok para.
http://www.exa.com.tr/coolermaster/kasalar/cooler_master-336-9832.html bu sana yeter bence
-
sanacasta bunu yazdı:
-----------------------------üstteki ekran kartını taşımaz. alttaki de çok para.
http://www.exa.com.tr/coolermaster/kasalar/cooler_master-336-9832.html bu sana yeter bence
-----------------------------tasımaz derken ? nereden anlıyorsun bunu birde bu donanım konusunda hiç bilgim yok yav :S
-
Bosluk bunu yazdı:
-----------------------------
sanacasta bunu yazdı:
-----------------------------üstteki ekran kartını taşımaz. alttaki de çok para.
http://www.exa.com.tr/coolermaster/kasalar/cooler_master-336-9832.html bu sana yeter bence
-----------------------------tasımaz derken ? nereden anlıyorsun bunu birde bu donanım konusunda hiç bilgim yok yav :S
-----------------------------hocam o kadar donanıma o güç yetermi 450 500 ve üstünü alman lazım oda kaliteli ise %80 plus verimliliklerden 1 tane
güç kaynagı saglam olcakki parçaların rahat edecek daha az sorun çıkartacak bir çok anakart yanması power dan kaynaklanır kimse farkında olmaz
bu arada az önce gördüm favorim her zaman hepsiburada dır x)
-
Başka yorum yokmu ?

