Kasa Önerisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Hocalar yeni bir sistem toplamayı düşünüyorum ve şuan 2 tane kasa var  sizce hangisin seçmeliyim?


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek

    exa da benım bayılıgım vardı normal musterıye gecırıyolarmıs yawf:))


    THE BeYaZ
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    BeYaZZZ bunu yazdı:
    -----------------------------

    exa da benım bayılıgım vardı normal musterıye gecırıyolarmıs yawf:))


    -----------------------------

    müşteriye geçirilmediği süre içinde satış yapan eleman nasıl kazanıcak ? 


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    phoneix
    phoneix's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Mayıs/2008
    Erkek

    smirnoff-ice bunu yazdı:
    -----------------------------

    BeYaZZZ bunu yazdı:
    -----------------------------

    exa da benım bayılıgım vardı normal musterıye gecırıyolarmıs yawf:))


    -----------------------------

    müşteriye geçirilmediği süre içinde satış yapan eleman nasıl kazanıcak ? 


    -----------------------------

    Helal olarak

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagilgurbuz
    cagilgurbuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    hocam bence kasaya bi 50 lira daha koy middle tower  600 watt yad aüstü al :) ileride faydası cok görülüyo asus marka olarak iyidir de ilk kasa 350 watt cok az ya sana önerim

    THERMALTAKE VL86021W2E V3 600W MidT ATX SİYAH KASA 

    fiyatı tabi bunlara oranla biraz tuzlu 160- 170 civarı ancak thermaltake iyidir yani

     

    edit: bu yazdığım kasa orta seviye yanlız dersenki deli bişey olsun

    COOLER MASTER HAF 932 FULL TOWER SİYAH KASA 300 lira kasa ayriyetten güc kaynağını kendin alacaksın hocam :)



    The pain you feel today is the strength you feel tomorrow.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    cagilgurbuz bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bence kasaya bi 50 lira daha koy middle tower  600 watt yad aüstü al :) ileride faydası cok görülüyo asus marka olarak iyidir de ilk kasa 350 watt cok az ya sana önerim

    THERMALTAKE VL86021W2E V3 600W MidT ATX SİYAH KASA 

    fiyatı tabi bunlara oranla biraz tuzlu 160- 170 civarı ancak thermaltake iyidir yani


    -----------------------------

    önerin için teşk.


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BeYaZZZ
    BeYaZZZ's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2010
    Erkek

    phoneix bunu yazdı:
    -----------------------------

    smirnoff-ice bunu yazdı:
    -----------------------------

    BeYaZZZ bunu yazdı:
    -----------------------------

    exa da benım bayılıgım vardı normal musterıye gecırıyolarmıs yawf:))


    -----------------------------

    müşteriye geçirilmediği süre içinde satış yapan eleman nasıl kazanıcak ? 


    -----------------------------

    Helal olarak


    -----------------------------

    tamam da hocam fazla yazdım dıkkat edersen daha ıyı fıyata bulabılırsın arastırırsan bence bu kadar bılgısayarcı murıdımız var ıllakı aynı malı daha ucuza verebılırler


    THE BeYaZ
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanacasta
    sanacasta's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2003
    Erkek

    üstteki ekran kartını taşımaz. alttaki de çok para.

    http://www.exa.com.tr/coolermaster/kasalar/cooler_master-336-9832.html  bu sana yeter bence


    https://twitter.com/ElliotticianRB
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bosluk
    Bosluk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    sanacasta bunu yazdı:
    -----------------------------

    üstteki ekran kartını taşımaz. alttaki de çok para.

    http://www.exa.com.tr/coolermaster/kasalar/cooler_master-336-9832.html  bu sana yeter bence


    -----------------------------

    tasımaz derken ? nereden anlıyorsun bunu birde bu donanım konusunda hiç bilgim yok yav :S


    ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Bosluk bunu yazdı:
    -----------------------------

    sanacasta bunu yazdı:
    -----------------------------

    üstteki ekran kartını taşımaz. alttaki de çok para.

    http://www.exa.com.tr/coolermaster/kasalar/cooler_master-336-9832.html  bu sana yeter bence

     


    -----------------------------

    tasımaz derken ? nereden anlıyorsun bunu birde bu donanım konusunda hiç bilgim yok yav :S


    -----------------------------

     

    hocam o kadar donanıma o güç yetermi 450 500 ve üstünü alman lazım oda kaliteli ise %80 plus verimliliklerden 1 tane

    güç kaynagı saglam olcakki parçaların rahat edecek daha az sorun çıkartacak bir çok anakart yanması power dan kaynaklanır kimse farkında olmaz

    bu arada az önce gördüm favorim her zaman hepsiburada dır x)

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SnowDrop
    SnowDrop's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2009
    Erkek

    Başka yorum yokmu ?


    ben küçükken 5 yaşındaydım lan bu kadar açık ve net.
Toplam Hit: 1694 Toplam Mesaj: 11