folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Kasa Toplama Önerileriniz [Yardım]



Kasa Toplama Önerileriniz [Yardım]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    Donanım hakkında güncel bilgim yok , bütçe 500-700 TL ,sadece kasa ,fiyata göre ne kadar performanslı nasıl bir kasa toplarız önerileriniz bekliyorum.

     

    mesela linkteki pc lerin  alınmış olsa ne kadar memnun eder ..

    http://www.hepsiburada.com/Liste/ProductDetails.aspx?Categoryid=34&Productid=bd56779&sku=BD56779-MYOK

    http://www.hepsiburada.com/Liste/ProductDetails.aspx?Categoryid=34&Productid=bd56553

     

     


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lambo
    Lambo's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2010
    Erkek

    bu konu iyi olmus bende bu kadar bi butceyle kasa toplamayı dusnuyorum

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    OveRTaX
    OveRTaX's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mart/2010
    Erkek

    Lambo bunu yazdı:
    -----------------------------

    bu konu iyi olmus bende bu kadar bi butceyle kasa toplamayı dusnuyorum


    -----------------------------

    aynen hocam bende.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    yukarı


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bigwave
    bigwave's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Ekim/2007
    Erkek

    konuyla ilgilenen yok herhalde silinebilir .. 


    Ölüm varsa bir yerde düşündün mü bu hayat niye ?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bloodmage
    bloodmage's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2010
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Satilik-Pc-133590/

     

    Bu kasayı 1000 TL ye vereyim sana :)


    İndia İndia !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek

    Ben bunu toplamıştım ekran kartı yok ama anakartın üzerindeki ekran kartı gerçkten çok iyi çalıştırmadığı en son oyun olmadı. üst düzey aramıosan tabi.

    kasa olarak o değilde bu takı bnde. bnm kasa vatanda kalmamış koyamadım. Bndeki ramler Cl7 2 GB  bundakiler CL9 4GB ekran kartını ilerde takarsın anakart cipi 880  gönül isterki 890 tak ama arasında 120 tl fark var onu alırsan bios güncellemesi ile yeni nesil gelicek olan amd işlemcileri kullanablirsin. işlemicinin modeli 555 bunun üstüne 560 ve 565 çıktı  aşağıdakinde 3.2    7mb var   565  3.4  7mb alablirsen onu al. Harddsk koymadım dvd filanda koymadım. bunları dikkate al  

    Edit. Birde bu anakart amd işlemcisin 2 çekirdek ya 4 çekirdeğe yükseltiyor bilgine kullanılmayan çarpanları açıyor. modu var.

    http://www.coolermaster.com/product.php?product_id=6546&category_id=3586

     

    a


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
Toplam Hit: 1101 Toplam Mesaj: 7