folder Tahribat.com Forumları
linefolder Donanım & Driver
linefolder Kasa Topluyom V2 Öneriler Plz



Kasa Topluyom V2 Öneriler Plz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek

    Beyler kasa topluyorum die bi konu açmıştım ordaki görüşler üzerine başka  tekrardan yeni bi liste çıkardım  Fiyat söz konusu değildir  sadece parçaların uyumluluğunu soruyorum. şimdiden teşekkürler

     

     

      AMD
    Phenom II X6 1090T Black Edition 3.2GHz / 3.6GHz Turbo Core 9MB Cache İşlemci
    309,00 USD 1 563,34 TL
      ASUS
    M4A89GTD PRO/USB3 AMD 890GX/SB850 AM3 DDR3 2000MHz (O/C) Anakart
    185,00 USD 1 337,27 TL
      SAPPHIRE
    HD5870 GDDR5 1GB 256Bit ATI DX11 Ekran Kartı (11161-01-50R)
    469,00 USD 1 855,03 TL
      KINGSTON
    6GB (3*2GB) KIT Hyperx DDR3 1600MHz CL9 XMP Ram
    155,00 USD 1 282,58 TL
      XIGMATEK
    ASGARD PURE BLACK EDITION 600W MidT ATX SİYAH KASA
    114,00 USD 1 207,83 TL
      SAMSUNG
    24" B2430H GENİŞ EKRAN LCD MONİTÖR
    306,00 USD 1 557,87 TL
      WD
    3.5" 1TB Caviar Black Sata 3.0 64MB Cache 7200Rpm Harddisk
    103,00 USD 1 187,78 TL
      A4 TECH
    PK635K Webcam
    18,00 USD 1 32,82 TL
      LG
    22X ± DOUBLE LAYER SATA DVD YAZICI SİYAH
    30,00 USD 1

    54,69 TL

                                                                                                                                                         Toplam         2.771,29 TL  

     

    600 Watt Yeterlimidir   700 e çıkam mı ?


  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptanMagaraAdami
    KaptanMagaraAdami's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mayıs/2009
    Erkek

    Hocam, sağlam ve düzgün çalışan 600-700 Watt güç kaynağı 250-350 Lira arasında...

    Gerçek 600 Watt çıkışı olan- aktif PFC vs - işini görür.

    http://inventus.com.tr/mi_products/Product.aspx?PID=2514

    EK: Bir de anakart 3*2 GB bellekle istikrarlı çalışır mı ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    psu harici al marka olarak FSB 700 w + UPS al + o ekran kartına sogutucu al + ekran kartını 512 bit yap + monitör o paraysa full hd dir heralde +


    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    monitör konusunda samsung dan şaşma şahane oluyorlar


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    kasa psu'su yerine cooler master al 800watt idealdir.

    birde cpu içinde stok fanla bırakma zalman filan güzel bi cpu fan al.

    ekran kartı konusundada ati tavsiye etmiyorum.ne kadar ati amd uyumu olsada ben nvidia amd uyumunun daha iyi olduğunu savunuyorum ve kesinlikle nvidia kart almanı tavsiye ediyorum.

    ramler oldukça iyi bende aynı ramlerin 2x2gb olanını kullanıyorum.Anakart olarakta yine bence asus olmamalı ilk tercihin gigabyte kartlar daha uzun ömürlü daha dayanıklı oluyor asus genellikle sorun cıkartıyor kullanıcıya.

     


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
Toplam Hit: 1005 Toplam Mesaj: 5