Kasaplık Yağlı Yağsız Etler
-
ya arkadaşlar ben kasaplık yapıyorum anlamadığım bişe var. insanlar kasaba gelince et alacakları zaman eti yağsız yerinden isterler ama kurban bayramlarında kestikleri hayvanların en donucu yağ olan böbrek yağlarını bile kıyma olarak çektirip deepfreeze lere doldururlar ve yıl içerisinde bitene kadar afiyetle yerler. bu onalra hiç de yağlı gelmez neden böyle olur acaba müşteri gözüyle bi yanıtlarmısınız ?¿¿
-
bi siktir git yaa sabah sabah a.q :@
-
Kurbandan çıkan herşeyi ısraf olmasın yada günah olmasın die yerler çünkü kurbanın yiyilecek yerlerinin atılması günahtır, ama müşteri 12 milyon veripte et yerine yağ almak istemez ama öyle sırf ette güzel değildir :D yağlı et gibisi varmı aq
-
RemotE bunu yazdı:
-----------------------------bi siktir git yaa sabah sabah a.q :@
-----------------------------kardes konusma uslubundan dolayı seni şiddetle kınıyorum. burda ciddi bir mesele tartışılıyo. hadi selametle
-
Genelde yağlık kısımları kıyma yaptırılır.. Yani elinde varken ziyan etmek istemez,istemesede..
Ama Kasaptan alırkende o kadar para bayılırken (Kurban ayrı) yağlı vs. olmasını istemez.. Bi nevi insan pskilojisi..
Yada kurbanda kestiği bütün etleri kullanma durumu varken çünkü yağlar var sonuçta.. Ama kasaptan mangallık filan aldığı için yağlı olmasını istemez..
VS.. vs.
Bence çok bsit bir konu bunları düşünüo olman gerek..
Kasap dükkanıma müşteri nasıl çekebilirm die açsaydın konuyu eminim RemotE bi git filan demezdi..
Ama ne olursa olsun şuan için kullandığı laf İncitici :( -
yahu bunda anlamıcak ne var sonucta onun parasını wermiş diledigince somurebilir bide guzel ulkemde insanlar pek saglıklarına dikkat falan etmiolar böle durumlarda beles kursun bulsa onune atlıcak pozisyonda insanlar war =) onun için yagı diil o haywanın işine yaramasa bile b oynuzunu tırnagını bile alırlar=)
Toplam Hit: 1063 Toplam Mesaj: 6
