folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kasaplık Yağlı Yağsız Etler



Kasaplık Yağlı Yağsız Etler

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiYOP
    MiYOP's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    ya arkadaşlar ben kasaplık yapıyorum anlamadığım bişe var. insanlar kasaba gelince et alacakları zaman eti yağsız yerinden isterler ama kurban bayramlarında kestikleri hayvanların en donucu yağ olan böbrek yağlarını bile kıyma olarak çektirip deepfreeze lere doldururlar ve yıl içerisinde bitene kadar afiyetle yerler. bu onalra hiç de yağlı gelmez neden böyle olur acaba müşteri gözüyle bi yanıtlarmısınız ?¿¿

    ben bir kuşum uçtum konuşmaya geliyorum
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RemotE
    RemotE's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    bi siktir git yaa sabah sabah a.q :@


    Bizi Satanı Biz Bedavaya Veririz..! http://www.intikal.org - http://www.ohbea.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lemuria
    Lemuria's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    Kurbandan çıkan herşeyi ısraf olmasın yada günah olmasın die yerler çünkü kurbanın yiyilecek yerlerinin atılması günahtır, ama müşteri 12 milyon veripte et yerine yağ almak istemez ama öyle sırf ette güzel değildir :D yağlı et gibisi varmı aq

    dont think twice its all right
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiYOP
    MiYOP's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2007
    Erkek
    RemotE bunu yazdı:
    -----------------------------

    bi siktir git yaa sabah sabah a.q :@


    -----------------------------

     

    kardes konusma uslubundan dolayı seni şiddetle kınıyorum. burda ciddi bir mesele tartışılıyo. hadi selametle 


    ben bir kuşum uçtum konuşmaya geliyorum
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    persian
    persian's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 07/Eylül/2005
    Erkek
    Genelde yağlık kısımları kıyma yaptırılır.. Yani elinde varken ziyan etmek istemez,istemesede..

    Ama Kasaptan alırkende o kadar para bayılırken (Kurban ayrı) yağlı vs. olmasını istemez.. Bi nevi insan pskilojisi..


    Yada kurbanda kestiği bütün etleri kullanma durumu varken çünkü yağlar var sonuçta.. Ama kasaptan mangallık filan aldığı için yağlı olmasını istemez..

    VS.. vs.

    Bence çok bsit bir konu bunları düşünüo olman gerek..

    Kasap dükkanıma müşteri nasıl çekebilirm die açsaydın konuyu eminim RemotE bi git filan demezdi..

    Ama ne olursa olsun şuan için kullandığı laf İncitici :(
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PeTaL
    PeTaL's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2006
    Dişi
    yahu bunda anlamıcak ne  var sonucta onun parasını wermiş diledigince somurebilir bide guzel ulkemde insanlar pek saglıklarına dikkat falan etmiolar böle durumlarda beles kursun bulsa onune atlıcak pozisyonda insanlar war =) onun için yagı diil o haywanın işine yaramasa bile b oynuzunu tırnagını bile alırlar=)

    rüyaları gerceklestirmenin en guzel yolu uyanmaktır
Toplam Hit: 1063 Toplam Mesaj: 6