Kasetten Pc"Ye Aktarım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    herseysanal
    herseysanal's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Şubat/2006
    Erkek
    Kasetten Pc Ye Aktarim

    şarkıları istediğiniz yerden kesebilir mix yapabilirsiniz ve seskalitesi çok iyi...aşağıda nasıl kullanacağınız detaylı bi şekilde yazıyor umarım işinize yarayacaktır.
    ilk yapmanız gereken walkman yada müziksetinin kulaklıkçıkışından bilgisayaraım line-in girişine kaliteli bi kablo ile bağlantı yapıyorsunuz.
    1-önce setup a çift tıklayarak (audacity-win.1.2.3)programı kurun..Ses dosyalarınızdan Mp3 formatında çıkış almak istiyorsanız Lame_enc.dll programı da gerekmektedir.(bu uygulama uzantısıdır ve dosyada mevcuttur aramanıza gerek yoktur)
    2-Program ikonu üzerini çift tıklayarak açınız.Açılan ekranın üst kısmında File, Edit, View, Project, Generate, Effect, Analyze , Help menüleri bulunur.
    3-Ses kayıdına başlamadan önce File menüsünden Preferences (özellikler) alt menüsünü tıklayınız.Preferences alt menüsünün alt başlıklarından Quality altında aşağıdaki bilgilerin olduğundan emin olunuz.
    Default sample rate:44100 HZ
    Default sample format: 32 Bit
    Real time sample rate converter: Fast Sine Interpolation
    High - guality sample rate converter: High-guality Sine Interpolation
    Real - time dither: None
    High-guality dither: Triangle olarak özelliklerini ayarlayın.
    4-Üst menüde bulunan File formats butonunu tıklayınız.
    Burada; Read directly from the orginal file işaretli olduğuna,
    Uncompressed export format’ ın altından WAV(Microsoft 16 bit PCM)
    OGG Quality: 10
    Bit Rate: 96 olduğuna emin olunuz.(Bu kontrolü programın kurulduktan sonraki ilk kullanımında yapmanız yeterlidir.)
    5- Ayarlarınızı yaptıktan sonra kayıt işlemi için;
    yukarıda bulunan Record (kırmızı buton) butonunu tıklayınız.Bastıktan sonra kayıt için ses kanalı açılacak ve ses kayıdınız başlayacaktır.
    6-Kayıt işleminizi geçici olarak durdurmak için;
    Pause (Mavi buton) butonunu tıklayınız. Kayıt işleminiz o an için duracaktır.Ses kayıdına devam etmek için tekrar Pause tuşuna basmanız yeterlidir.
    7- Ses kayıdınızı sonlandırmak için; Stop (Sarı buton) butonuna basınız.
    8- Ses kayıdınızı dinlemek için;
    imleciniz sonda iken Skip To Start butonuna basınız ve imlecinizi ses kayıdınızın başladığı yere getiriniz.Play butonuna basın ve dinleyiniz.
    9- Ses kayıdınızı diskinize kaydetmek için;
    File menüsünden Export As WAV veya Export As Mp3 seçiniz.( Mp3 formatında çıkış almak istiyorsanız Lame_enc.dll programını da indirmeniz gerekmektedir.)
    Açılan menüye;
    File name: Dosyanızın ismini yazın,
    Save in: Kaydetmek istediğiniz dosyanın konumunu belirtikten sonra Save tuşunu tıklayın.
    10- Yapacağınız yeni ses kayıdınızı eski ses kayıdınızın sonuna eklemek için;
    a) a) Eski ses kayıdınızı File/ Open ile açınız.
    b) b) Eski ses kayıdınızın Skip To End butonu ile imleci sonuna getirin.
    c) c) Record butonuna basınız. (Ses kayıdınız başlamıştır.)
    d) d) Ses kayıt işleminiz bittikten sonra Skip To Start ile imleci kayıdınızın başına getirin.
    e) e) Ctrl+X ya da Edit /Cut seçeneğini seçin.
    f) f) Edit / Paste ya da Ctrl+V komutu ile eski ses kanalınıza yapıştırın.
    11- Ses kanalını kapatmak için X işaretini tıklayınız.
    12- Ses kanalınızın son halini kaydetmek için;
    Export As WAV veya Export As Mp3 seçeneğini tıklayarak üzerine kayıt ediniz.

    download :

    http://rapidshare.de/files/965336/audacity.rar.html

    "Söylesem Tesiri Yok ; Sussam Gönül Razı Değil."
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    sagolss hojam
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuMBeRoNe
    NuMBeRoNe's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2006
    Erkek
    güzel dökümanda bizde uğraşak göt nerde..

    |Tandır Tava Gedli Hamur Tükendi| Akıl Başa Geldi Ömür Tükendi |
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fincan
    Fincan's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2003
    Erkek
    sagolasin cok iyi oldu bu..simdi sira walkman bulmaya geldi:)

    ULKUMUZ GOKLERDE DALGALANAN SANCAK;BIZ ALLAH"IN ONUNDE EGILIRIZ ANCAK.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dipLoit
    dipLoit's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    cok ii ya eyw

    bir imzam bile yok
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SABQCES
    SABQCES's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2006
    Erkek
    teşekkürler paylaşımın için

    CESUR TÜRK
Toplam Hit: 935 Toplam Mesaj: 6