Kaskodan Değişen Parça Ne Oluyor ?
-
Selam arkadaşlar, merak ettiğim konu şu kaza sonrası kasko tarafından değiştirilen parçanın eskisi ne oluyor acaba ?
Değiştiren servise mi kalıyor kasko geri mi alıyor ? Bize mi kalıyor ?
-
Servise kalıyor , bu parçalarıda çıkmacılar ihaleye girip topluyor tamir edip parası sıfıra yetmiyenlere satıyor.
-
ersn bunu yazdı
Servise kalıyor , bu parçalarıda çıkmacılar ihaleye girip topluyor tamir edip parası sıfıra yetmiyenlere satıyor.
Peki o zaman kapı aslında benim hakkım değil mi bu durumda ? Araştırmamın sebebi kaskoyu %1 muafiyetli yaptırdığımız aracında sağ 2 kapısı değişti, kasko işçiliği mufiyetten dolayı 480 tl eksik ödeyip bana bıraktı. Kapı eğer bana aitse bu durumda servise para ödememeyi düşünüyorum ?
-
madara bunu yazdıersn bunu yazdı
Servise kalıyor , bu parçalarıda çıkmacılar ihaleye girip topluyor tamir edip parası sıfıra yetmiyenlere satıyor.
Peki o zaman kapı aslında benim hakkım değil mi bu durumda ? Araştırmamın sebebi kaskoyu %1 muafiyetli yaptırdığımız aracında sağ 2 kapısı değişti, kasko işçiliği mufiyetten dolayı 480 tl eksik ödeyip bana bıraktı. Kapı eğer bana aitse bu durumda servise para ödememeyi düşünüyorum ?
Servise gönderdiğin cep telefonun bozuk entegrelerini istiyormusun hocam :)
480 tl eksik ödemesine gelince suç kaskoda değil sende hocam
bu arada senin arabada 48,000 TL lik mi hasar vardı?
DJ_Alper tarafından 10/Nis/14 15:27 tarihinde düzenlenmiştir -
ersn bunu yazdı
Servise kalıyor , bu parçalarıda çıkmacılar ihaleye girip topluyor tamir edip parası sıfıra yetmiyenlere satıyor.
Yanlış biliyorsun. Kasko nun anlaşmalı olduğu firma gelip alıyor. Hatta elinde liste oluyor. Her aldığını da listede işaretliyor :)) ama ondan sonraki süreci bilmiyorum.
THT2005 tarafından 10/Nis/14 16:51 tarihinde düzenlenmiştir -
DJ_Alper bunu yazdımadara bunu yazdıersn bunu yazdı
Servise kalıyor , bu parçalarıda çıkmacılar ihaleye girip topluyor tamir edip parası sıfıra yetmiyenlere satıyor.
Peki o zaman kapı aslında benim hakkım değil mi bu durumda ? Araştırmamın sebebi kaskoyu %1 muafiyetli yaptırdığımız aracında sağ 2 kapısı değişti, kasko işçiliği mufiyetten dolayı 480 tl eksik ödeyip bana bıraktı. Kapı eğer bana aitse bu durumda servise para ödememeyi düşünüyorum ?
Servise gönderdiğin cep telefonun bozuk entegrelerini istiyormusun hocam :)
480 tl eksik ödemesine gelince suç kaskoda değil sende hocam
bu arada senin arabada 48,000 TL lik mi hasar vardı?
dayı bende arabayı vurdum bı pm atıyımda bak suna :D kadına arac verılmıycegınnı gordum 2 serıtlı yolsa en soldan saga girmeyi becere bilen bi kadınla tanıstım hatta benı bıle soktu saga :D
-
DJ_Alper bunu yazdımadara bunu yazdıersn bunu yazdı
Servise kalıyor , bu parçalarıda çıkmacılar ihaleye girip topluyor tamir edip parası sıfıra yetmiyenlere satıyor.
Peki o zaman kapı aslında benim hakkım değil mi bu durumda ? Araştırmamın sebebi kaskoyu %1 muafiyetli yaptırdığımız aracında sağ 2 kapısı değişti, kasko işçiliği mufiyetten dolayı 480 tl eksik ödeyip bana bıraktı. Kapı eğer bana aitse bu durumda servise para ödememeyi düşünüyorum ?
Servise gönderdiğin cep telefonun bozuk entegrelerini istiyormusun hocam :)
480 tl eksik ödemesine gelince suç kaskoda değil sende hocam
bu arada senin arabada 48,000 TL lik mi hasar vardı?
Hayir 48.000 tl lik hasar değil hocam muafiyet %1 olarak geçiyor ama nasil hesaplanıyor bilmiyorum policede 489 tl yazıyor benden istenen ucrette o zaten. Bu arada kasko anadolu sigortadan.
-
umursayan kasko firmaları çıkan parçaları alır açık arttırma usulü çıkmacılara, hurdacılara, kim alıyorsa işte satar
umursamayan kasko firmaları hiçbirşey yapmaz ne yapıyorsan yaparsın istersen kendin çıkmacıya satarsın
bu şekilde
