folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kaskodan Değişen Parça Ne Oluyor ?



Kaskodan Değişen Parça Ne Oluyor ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    madara
    madara's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Selam arkadaşlar, merak ettiğim konu şu kaza sonrası kasko tarafından değiştirilen parçanın eskisi ne oluyor acaba ?

    Değiştiren servise mi kalıyor kasko geri mi alıyor ? Bize mi kalıyor ?


    Büyük Patron
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ersn
    ersn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2011
    Erkek

    Servise kalıyor , bu parçalarıda çıkmacılar ihaleye girip topluyor tamir edip parası sıfıra yetmiyenlere satıyor.


    küfrederiz villalara kulübeden
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    madara
    madara's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    ersn bunu yazdı

    Servise kalıyor , bu parçalarıda çıkmacılar ihaleye girip topluyor tamir edip parası sıfıra yetmiyenlere satıyor.

    Peki o zaman kapı aslında benim hakkım değil mi bu durumda ? Araştırmamın sebebi kaskoyu %1 muafiyetli yaptırdığımız aracında sağ 2 kapısı değişti, kasko işçiliği mufiyetten dolayı 480 tl eksik ödeyip bana bıraktı. Kapı eğer bana aitse bu durumda servise para ödememeyi düşünüyorum ?


    Büyük Patron
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    madara bunu yazdı
    ersn bunu yazdı

    Servise kalıyor , bu parçalarıda çıkmacılar ihaleye girip topluyor tamir edip parası sıfıra yetmiyenlere satıyor.

    Peki o zaman kapı aslında benim hakkım değil mi bu durumda ? Araştırmamın sebebi kaskoyu %1 muafiyetli yaptırdığımız aracında sağ 2 kapısı değişti, kasko işçiliği mufiyetten dolayı 480 tl eksik ödeyip bana bıraktı. Kapı eğer bana aitse bu durumda servise para ödememeyi düşünüyorum ?

    Servise gönderdiğin cep telefonun bozuk entegrelerini istiyormusun hocam :)

    480 tl eksik ödemesine gelince suç kaskoda değil sende hocam 

    bu arada senin arabada 48,000 TL lik mi hasar vardı?

    DJ_Alper tarafından 10/Nis/14 15:27 tarihinde düzenlenmiştir

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    ersn bunu yazdı

    Servise kalıyor , bu parçalarıda çıkmacılar ihaleye girip topluyor tamir edip parası sıfıra yetmiyenlere satıyor.

    Yanlış biliyorsun. Kasko  nun anlaşmalı olduğu firma gelip alıyor. Hatta elinde liste oluyor. Her aldığını da listede işaretliyor :))  ama ondan sonraki süreci bilmiyorum.

    THT2005 tarafından 10/Nis/14 16:51 tarihinde düzenlenmiştir

    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı
    madara bunu yazdı
    ersn bunu yazdı

    Servise kalıyor , bu parçalarıda çıkmacılar ihaleye girip topluyor tamir edip parası sıfıra yetmiyenlere satıyor.

    Peki o zaman kapı aslında benim hakkım değil mi bu durumda ? Araştırmamın sebebi kaskoyu %1 muafiyetli yaptırdığımız aracında sağ 2 kapısı değişti, kasko işçiliği mufiyetten dolayı 480 tl eksik ödeyip bana bıraktı. Kapı eğer bana aitse bu durumda servise para ödememeyi düşünüyorum ?

    Servise gönderdiğin cep telefonun bozuk entegrelerini istiyormusun hocam :)

    480 tl eksik ödemesine gelince suç kaskoda değil sende hocam 

    bu arada senin arabada 48,000 TL lik mi hasar vardı?

    dayı bende arabayı vurdum bı pm atıyımda bak suna :D kadına arac verılmıycegınnı gordum 2 serıtlı yolsa en soldan saga girmeyi becere bilen bi kadınla tanıstım hatta benı bıle soktu saga :D


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Amatör Üye
    madara
    madara's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    DJ_Alper bunu yazdı
    madara bunu yazdı
    ersn bunu yazdı

    Servise kalıyor , bu parçalarıda çıkmacılar ihaleye girip topluyor tamir edip parası sıfıra yetmiyenlere satıyor.

    Peki o zaman kapı aslında benim hakkım değil mi bu durumda ? Araştırmamın sebebi kaskoyu %1 muafiyetli yaptırdığımız aracında sağ 2 kapısı değişti, kasko işçiliği mufiyetten dolayı 480 tl eksik ödeyip bana bıraktı. Kapı eğer bana aitse bu durumda servise para ödememeyi düşünüyorum ?

    Servise gönderdiğin cep telefonun bozuk entegrelerini istiyormusun hocam :)

    480 tl eksik ödemesine gelince suç kaskoda değil sende hocam 

    bu arada senin arabada 48,000 TL lik mi hasar vardı?

    Hayir 48.000 tl lik hasar değil hocam muafiyet %1 olarak geçiyor ama nasil hesaplanıyor bilmiyorum policede 489 tl yazıyor benden istenen ucrette o zaten. Bu arada kasko anadolu sigortadan.


    Büyük Patron
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AllahinOglu
    AllahinOglu's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    umursayan kasko firmaları çıkan parçaları alır açık arttırma usulü çıkmacılara, hurdacılara, kim alıyorsa işte satar

    umursamayan kasko firmaları hiçbirşey yapmaz ne yapıyorsan yaparsın istersen kendin çıkmacıya satarsın

    bu şekilde

Toplam Hit: 1147 Toplam Mesaj: 8