Kaspersky İle İlgili Bi Soru

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    s.a hocalar kaspersky internet security 9 kullanıyorum(2010 sürümü oluyor) bi dosyaya mesela virüslü dedi. bende yoksay veya hariç tutulanlara ekle dedim o an hangi seçenek çıktıysa artık şimdi o dosyayı açmak için kasperskyı yakapmam gerekiyo yoksa dosyaya erişimi yasaklıyo yoksay dediğim halde. ama ben kasperi kapatmadan o dosyayı açmak istiyorum çünkü dosyada backdoor analizi yaparken kasper çok işime yarıyor(kasperin ayarlarını yaptığınızda tempte oluşturmak istediği dosyaya kadar söyler ve no-ipye bağlantıları bile gösteriyo firewallar gösteremiyor.) kasperi kapatmadan o dosyayı antivirüs kısmında hariç bırakmamın yolu varmı acaba?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WilliamWallace
    WilliamWallace's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2005
    Erkek

    Settings-Threats and Exclusions-Trusted Applications'dan Add ile bir denersen olması lazım.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pcdoktor636
    pcdoktor636's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ocak/2010
    Erkek
    evet oldu hocam eyv. sağolasın
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WilliamWallace
    WilliamWallace's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2005
    Erkek

    Rica ederim.Kolay gelsin.

Toplam Hit: 1168 Toplam Mesaj: 4