Kaspersky Serial Sorunsalı
-
Bende KIS 2010 keyi var.Ben bunu KIS 2011 de aktif edip karalisteye alınmadan kullanabilirmiyim?
-
bari olmaz deyinde yatıp uyuyim :)
-
-
olmaz hacı (: git yat tatlı rüyalar :)
-
sorunsallar morunsallar ekşi sozlukmu hocam burası
-
İlk mesaj atana elimde olan kayspersky orjinal serailini verebilirim..
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
Bende KIS 2010 keyi var.Ben bunu KIS 2011 de aktif edip karalisteye alınmadan kullanabilirmiyim?
-----------------------------TABİKİ KULLANIRSIN..
Toplam Hit: 11584 Toplam Mesaj: 7
