Kaspersky Ve Download Sorunu
-
bu kaspersky muhteşem olmasına rağmen beni her güncellemeden sonra fitil ediyor
genel sorun şu güncellemelerden sonra
download'ı tamamladan hiçbirsey yapmıyor
örnek
mesala facebook'tan video izlicem video dolmadan oynatmıyor
atiyorum bi yerden dosya indircem dosya tamamen yüklenmeden kaydet secenegi falan cikmiyor
bunun çözümü nedir?
-
Aynı kaynım
-
sanırım taramadan erişime açmıyor. taraması için de tamamen inmesi gerekiyor :)
-
Ben de KIS 2010 kullanıyorum baya uzunca bi süre de KIS 7 kullandım böyle bir şey görmedim. Ayarlarını biraz kurcala default seçeneği var mı olmadı sil, regeditten de bi şekilde temizle ki ayarları gitsin, sonra bir daha yükle derim çünkü default'ta böyle bir şey yapmaması lazım.
-
evet bencede kendimi bildim bileli kaspersky kullanıyorum oyle bir sorun yok
ayrlarda falan vardır bir sorun
-
kav 09'a kadar sorun yoktu kav10'dan beri var ayarlar zaten default hiç kurcalamam
sadece bu pc ye özel olsa amenna dicem 4 pc'nin 4ündede yapıyor arkadaşa kav kurmuştum ondada yapıo :D
-
Silip bir daha yüklemeyi denedin mi hocam ?
bende bir ara kurdum ve internet explorer ile sitelere giremez oldum..
sildim baştan yükledim, düzeldi cok sükür :)
bende birsey sorayim o zaman..
kasperSky serial'i key yapabilir miyiz ?
internete bagli olmayan bir pc var bende..Key ile aktif edebilirim de serial ile aktif olmuyor net olmadigi icin..
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
Silip bir daha yüklemeyi denedin mi hocam ?
bende bir ara kurdum ve internet explorer ile sitelere giremez oldum..
sildim baştan yükledim, düzeldi cok sükür :)
bende birsey sorayim o zaman..
kasperSky serial'i key yapabilir miyiz ?
internete bagli olmayan bir pc var bende..Key ile aktif edebilirim de serial ile aktif olmuyor net olmadigi icin..
-----------------------------Hocam serial bilmemde 30 gün sonra sana bi 30 gün bi 30 gün.....daha veren bi program var,bende henüz denemedim süresi bitmedi ama işine yararsa bi bak
-
hallederi_55 bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
Silip bir daha yüklemeyi denedin mi hocam ?
bende bir ara kurdum ve internet explorer ile sitelere giremez oldum..
sildim baştan yükledim, düzeldi cok sükür :)
bende birsey sorayim o zaman..
kasperSky serial'i key yapabilir miyiz ?
internete bagli olmayan bir pc var bende..Key ile aktif edebilirim de serial ile aktif olmuyor net olmadigi icin..
-----------------------------Hocam serial bilmemde 30 gün sonra sana bi 30 gün bi 30 gün.....daha veren bi program var,bende henüz denemedim süresi bitmedi ama işine yararsa bi bak
-----------------------------hocam pc de net yok, eger prg ise yararsa bir ismini yada indirme linkini verirsen sevinirim..
internet security 2010 kullaniyorum bu arada :)
-
kaspersky trial reset 3.0 bahsedilen program 30 sonunda
kaspersky>ayarlar> ordan yine ayarlar olması "kendini koru" gibi secenek var onu kaldırcaksın bu şekilde sürekli trial kullaniyorsun
silip kaldırmakla alakası yok zaten ortalama 2-3 haftada bir format atan biriyim 5 ayda en az 5 kere format atmişimdir faydası yok :)
