Kaspersky Ve Download Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    bu kaspersky muhteşem olmasına rağmen beni her güncellemeden sonra fitil ediyor

     

    genel sorun şu güncellemelerden sonra

    download'ı tamamladan hiçbirsey yapmıyor

    örnek

    mesala facebook'tan video izlicem video dolmadan oynatmıyor

    atiyorum bi yerden dosya indircem dosya tamamen yüklenmeden kaydet secenegi falan cikmiyor

     

    bunun çözümü nedir?


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    Aynı kaynım


    _ICEMAN_
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    sanırım taramadan erişime açmıyor. taraması için de tamamen inmesi gerekiyor :)


    ...said addicted.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    oldwolf
    oldwolf's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2002
    Erkek

    Ben de KIS 2010 kullanıyorum baya uzunca bi süre de KIS 7 kullandım böyle bir şey görmedim. Ayarlarını biraz kurcala default seçeneği var mı olmadı sil, regeditten de bi şekilde temizle ki ayarları gitsin, sonra bir daha yükle derim çünkü default'ta böyle bir şey yapmaması lazım.


    Metallica Rules
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alexfarrow
    alexfarrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2007
    Erkek

    evet bencede kendimi bildim bileli kaspersky kullanıyorum oyle bir sorun yok

    ayrlarda falan vardır bir sorun


    mademki türksün systeme göster ürksün
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    kav 09'a kadar sorun yoktu kav10'dan beri var ayarlar zaten default hiç kurcalamam

     

    sadece bu pc ye özel olsa amenna dicem 4 pc'nin 4ündede yapıyor arkadaşa kav kurmuştum ondada yapıo :D


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    Silip bir daha yüklemeyi denedin mi hocam ?

    bende bir ara kurdum ve internet explorer ile sitelere giremez oldum..

    sildim baştan yükledim, düzeldi cok sükür :)

    bende birsey sorayim o zaman..

    kasperSky serial'i key yapabilir miyiz ?

    internete bagli olmayan bir pc var bende..Key ile aktif edebilirim de serial ile aktif olmuyor net olmadigi icin..


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Silip bir daha yüklemeyi denedin mi hocam ?

    bende bir ara kurdum ve internet explorer ile sitelere giremez oldum..

    sildim baştan yükledim, düzeldi cok sükür :)

    bende birsey sorayim o zaman..

    kasperSky serial'i key yapabilir miyiz ?

    internete bagli olmayan bir pc var bende..Key ile aktif edebilirim de serial ile aktif olmuyor net olmadigi icin..


    -----------------------------

    Hocam serial bilmemde 30 gün sonra sana bi 30 gün bi 30 gün.....daha veren bi program var,bende henüz denemedim süresi bitmedi ama işine yararsa bi bak


    _ICEMAN_
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cuneyd
    cuneyd's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    hallederi_55 bunu yazdı:
    -----------------------------

    cuneyd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Silip bir daha yüklemeyi denedin mi hocam ?

    bende bir ara kurdum ve internet explorer ile sitelere giremez oldum..

    sildim baştan yükledim, düzeldi cok sükür :)

    bende birsey sorayim o zaman..

    kasperSky serial'i key yapabilir miyiz ?

    internete bagli olmayan bir pc var bende..Key ile aktif edebilirim de serial ile aktif olmuyor net olmadigi icin..


    -----------------------------

    Hocam serial bilmemde 30 gün sonra sana bi 30 gün bi 30 gün.....daha veren bi program var,bende henüz denemedim süresi bitmedi ama işine yararsa bi bak


    -----------------------------

    hocam pc de net yok, eger prg ise yararsa bir ismini yada indirme linkini verirsen sevinirim..

    internet security 2010 kullaniyorum bu arada :)


    Siz cebit"e gidin Tayyip sizi yakalicak :B adama o kadar laf sölediniz,küfrettiniz :P sizi tahribat.com t-shirtleri ile yakalicak,böle kıcınıza kıcınıza sopaylan vuracak :B Tayyip sizi ağaca vurduracak :B sonra da cemil cicek"e vericek :B / yeah Cemil cicekkk :B
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gzx
    Gzx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    kaspersky trial reset 3.0 bahsedilen program 30 sonunda

     

    kaspersky>ayarlar> ordan yine ayarlar olması "kendini koru" gibi secenek var onu kaldırcaksın bu şekilde sürekli trial kullaniyorsun

    silip kaldırmakla alakası yok zaten ortalama 2-3 haftada bir format atan biriyim 5 ayda en az 5 kere format atmişimdir faydası yok :)


    "açık mı var la" yazdı diye ban yiyen adam !
Toplam Hit: 1134 Toplam Mesaj: 10