Katkı Olsun : Ayroxblog2 Tasarımı
-
İlk versiyonu biliyorsunuzdur belki (aynı yerde var blog). Fakat kod açısından sıkıntılıydı (yinede hızına hayrandım).
2. versiyon üzerinde çalışıyordum fakat özellikler aklıma geldikçe geldi. Basitleştirmeye çalıştıkça buda buda dedim. Sonunda hiçbirini uyarlayamadım. Ama tasarımını seviyorum. Tasarımını paylaşayım dedim. Bunu kullanmayacağım. O yüzden aynen kullanabilrisiniz.
Fakat yakında yeni site geliyor (sadece blog değil, değişik birşey istiyorum) onun linkini verirsiniz ilerde, ufak bi yere sıkıştırıp. Vermesenizde sorun değil.
Düzgün bir çalışan demosu olsun istedim ama şu an başka birşey üstünde çalışıyorum. Birde o demoya geçersek zaten seneler sonra ancak yayınlarım. O yüzden direkt verdim. Bir sürü şeyi eksik ama menüler şunlar bunlar çalışır durumda.
Kaynak kodları değil, sadece tasarımını veriyorum.
http://code.google.com/p/tarcanbot/downloads/detail?name=ayrox2.tar.gz

-
sağ ol indiriyorum, tam da ihtiyacım varken iyi geldi.
-
Çekmece, Arama ve Giriş kısımlarında pop-up tarzı şeyler açılıyor. Arkaplan'ın opacity değerini düşürerek, dikkati sadece pop-uplara çekiyor.
Daha bir sürü şey vardı. Beğenirseniz kullanın. Değiştirin, bızdıklayın.
-
Şu konuya ilk ve son kez bi up, işine yarayan görsün
-
Hem Up hemde bilgilendirme !!!
http://code.google.com/p/tarcanbot/downloads/detail?name=ayrox.rar&can=2
Yeni hali burada. Türkçe karakter sorunu olduğunan css vs.. dosyaları yüklenmemiş. e yaptım düzeldi.
