Katsayı Ve Devamında Gelen Sorular.
-
Malum Danıştay imam hatiplilere gıcığız onlarda meslek lisesi statüsünde olduğu için meslek liselileri komple içine alan çıkmaz olarak tabir ettiğimiz katsayı mağduriyetini sırf imamhatipliler yüzünden olduğunu söyleyemediği için, meslek lisesi adı altında katsayı dayatması yapmaktadır. Mantıklı veya mantsız yasalara dayatılarak verilen kararlar neticesinde yılan hikayesine döndü bu olay. Onlar kendi aralarında kapışa dursun ya öğrenciler ne olacak?
Makine bölümünden mezunum ve lanet ederek gittiğim bölümü gene lanet ederek bir daha okumak istemiyorum. Cocukluğumdan beri bilgisayarla ilgilenirim malesf lisede bilgisayar bölümüne giremedim ama ilgim devam etti ve devam etmekte. Üniversite olarak Bilgisayar bölümüne gitmek istiyorum lakin bu katsayı olaylarıyla birlikte karmaşasının verdiği sonuçlar nedeniyle sanırım 4 yıllıklar gene hayal olabilir. Peki Bölüm değiştirmek için illa 2 senelik bir yere girmem ve dgs için yırtınmam mı gerekiyor? Yada bu imam hatip liselileri sneye düz lise statüsüne koyacaklarını söyleyen yök'e danıştay seneye de bu sefer düz liselileri katsayı mağduru edin diye emir mi verecek? bunun sonu ne olacak bir türlü anlamış değilim
