Kayan Yazı Devresi Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihcan38
    salihcan38's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2008
    Erkek

    Arkadaşlar kayan yazı devresi yaptım devrede tüm yollara baktım avo metreyle ama hiç bi sorun yok  güzel güzel çalışıyo yollar ama dotmatrixlerde üst satır  çalışmıyo yani kayaan yazıda hoşgeldiniz yazıyorsa H nin üst tarafı inin noktası filan çıkmıyo tabiki sadece H değil hepsinde bu problem pic e yanlış program atımımdan kaynaklana bilirmi yada kristal veya 2piko faratlık kondanstör 390 ohmluk dirençlerden kaynaklanabirimi? bide anlatmadım... ben bu devreyi iki kere yaptım ilkinde aynı pic aynı entegreyle çalıştırdım aynı dotmatrixle çalıştırdım da yine dotmatrix in üst tarafı çalışmıyordu  komple üst satıt 8e 8 dotmatriste 2tane dotmatris kullanıyoruz yani 8e 16 yani en üsteki 16 tane olan led ler çalışmıyo ikinci devrede de aynı sorun oldu ama bu ssafer dotmatrixleride değiştirip baktım eskileride taktım yenileride tektım hep aynı sorun üst satır yine yanmiyo bu yüzdende konuya direkt pic e yanlış prıogram atılmasından girdim  ama entegerede olabilir şimdi size soruyorum peki sizce devredeki sorun nerdedir? teşekür ederim...

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihcan38
    salihcan38's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2008
    Erkek

    up...

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayhun
    ayhun's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    lcd ekranda dene bide kardesim bence belki sorunu cozebilirsin

    delimiyim ben?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n3xt
    n3xt's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2009
    Erkek

    22 pf dene , 2  pf yerine . Kristalin de cok  onemli tabiki ayrıca 7805 in kapasitorlerinede dikkat et bol bol kapasitor kullan.


    İş kurma işi biraz uzun sürdü. ben askere gitmicem demedim ki lan.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihcan38
    salihcan38's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2008
    Erkek

    22 pf zaten  kardeşim yanlış yazmışım ...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihcan38
    salihcan38's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2008
    Erkek

    up

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    salihcan38
    salihcan38's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2008
    Erkek

    yardım edebilecek yok mu ? arkadaşlar daha önce başına gelen yok mu ?

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    Programı kontrol et habgi porttan çıkış yapıyorsan orada bir bitlik kaydırma da yapmış olabilirsin sorun yazılımsal da olabilir yani


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
Toplam Hit: 1128 Toplam Mesaj: 8