Kayan Yazı Devresi Sorunu
-
Arkadaşlar kayan yazı devresi yaptım devrede tüm yollara baktım avo metreyle ama hiç bi sorun yok güzel güzel çalışıyo yollar ama dotmatrixlerde üst satır çalışmıyo yani kayaan yazıda hoşgeldiniz yazıyorsa H nin üst tarafı inin noktası filan çıkmıyo tabiki sadece H değil hepsinde bu problem pic e yanlış program atımımdan kaynaklana bilirmi yada kristal veya 2piko faratlık kondanstör 390 ohmluk dirençlerden kaynaklanabirimi? bide anlatmadım... ben bu devreyi iki kere yaptım ilkinde aynı pic aynı entegreyle çalıştırdım aynı dotmatrixle çalıştırdım da yine dotmatrix in üst tarafı çalışmıyordu komple üst satıt 8e 8 dotmatriste 2tane dotmatris kullanıyoruz yani 8e 16 yani en üsteki 16 tane olan led ler çalışmıyo ikinci devrede de aynı sorun oldu ama bu ssafer dotmatrixleride değiştirip baktım eskileride taktım yenileride tektım hep aynı sorun üst satır yine yanmiyo bu yüzdende konuya direkt pic e yanlış prıogram atılmasından girdim ama entegerede olabilir şimdi size soruyorum peki sizce devredeki sorun nerdedir? teşekür ederim...
-
up...
-
lcd ekranda dene bide kardesim bence belki sorunu cozebilirsin
-
22 pf dene , 2 pf yerine . Kristalin de cok onemli tabiki ayrıca 7805 in kapasitorlerinede dikkat et bol bol kapasitor kullan.
-
22 pf zaten kardeşim yanlış yazmışım ...
-
up
-
yardım edebilecek yok mu ? arkadaşlar daha önce başına gelen yok mu ?
-
Programı kontrol et habgi porttan çıkış yapıyorsan orada bir bitlik kaydırma da yapmış olabilirsin sorun yazılımsal da olabilir yani
