

Kaybedişin Kısa Teşbihi!...
-
Satranç bir zevktir... Tıpkı seninle olan sevdamız gibi. Hamlelerdi tat aldıgım. Defalarca Şah çektim sana ama, ama ben mat oldum. Ve kaybettim....
Oyunuda, SENİDE!....
-
İlişki patı kabul etmektir, yeniyor olsan bile...
Toplam Hit: 1642 Toplam Mesaj: 2