Kayıt Defteri İle İlgili Sorun.
-
Gözlükçü vanhelsink
Kayıt Tarihi: 10/Haziran/2007
kaspersky 2009 indirdiydim keyini girecem şifreleri tıklıyorum tamam diyorum böle bi hata çıkıyor buu nasıl halletcem?şimdiden teşekkürler
http://img58.imageshack.us/img58/6315/adszlm6.png
Toplam Hit: 728 Toplam Mesaj: 1