Kayıt Defterinden Kayıt Silme?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Glaxoks
    Glaxoks's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    ben pes 2008 aldım oyunu kurdum yükledim

    oyunu açtm

    sonra baktımki oyun dosyalarında windows64bit die bi kayıt defteri girdisi war (regedit)bunu kayıt defterine ekledim şimdi oyun açılmıor

    siyah ekran gelior

    hiç bi şekilde oyun açılmıor ve oyundan çıkılmıor bu işlemi nasıl geri alabilirim... 


    "Murid" Değil "Murit"
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nurk
    nurk's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2006
    Erkek
    hoca h_local machine -software-konami-pes2008 burdan pesi bul halledersin.

    [22817//kaanabak]
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    muthemelen pcn 32 bit o yüzden hata vermiş olacaktır.

    nurky hocamın verdiği ipucundan yapamazsan; 

    eğer o 64bit regedit dosyasını bana gönderirsen sana fix yollarım. 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Glaxoks
    Glaxoks's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2007
    Erkek

    Nurky bunu yazdı:
    -----------------------------
    hoca h_local machine -software-konami-pes2008 burdan pesi bul halledersin.
    -----------------------------

    sorunu çözmedi silip yüklüom gene olmuor:S:S

    edit:http://rapidshare.com/files/81523319/wind64bit.reg.html


    "Murid" Değil "Murit"
Toplam Hit: 1786 Toplam Mesaj: 4