Kayıt Defterinden Kayıt Silme?
-
ben pes 2008 aldım oyunu kurdum yükledim
oyunu açtm
sonra baktımki oyun dosyalarında windows64bit die bi kayıt defteri girdisi war (regedit)bunu kayıt defterine ekledim şimdi oyun açılmıor
siyah ekran gelior
hiç bi şekilde oyun açılmıor ve oyundan çıkılmıor bu işlemi nasıl geri alabilirim...
-
hoca h_local machine -software-konami-pes2008 burdan pesi bul halledersin.
-
muthemelen pcn 32 bit o yüzden hata vermiş olacaktır.
nurky hocamın verdiği ipucundan yapamazsan;
eğer o 64bit regedit dosyasını bana gönderirsen sana fix yollarım.
-
Nurky bunu yazdı:
-----------------------------
hoca h_local machine -software-konami-pes2008 burdan pesi bul halledersin.
-----------------------------sorunu çözmedi silip yüklüom gene olmuor:S:S
edit:http://rapidshare.com/files/81523319/wind64bit.reg.html
Toplam Hit: 1786 Toplam Mesaj: 4
