folder Tahribat.com Forumları
linefolder Asp - Php - Cgi - Perl
linefolder Kayıtlı Asp Leri Görsel Olaran Nasıl Editlerim :(



Kayıtlı Asp Leri Görsel Olaran Nasıl Editlerim :(

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BlackSworD
    BlackSworD's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    S.a
    Web Wiz üzerinde büyük değişiklikler yapıyorum. Dreamwear ile açıyorum ama karşıma sadece odlar çıkıyor ve aradığım yeri deneme yanılma yöntemi ile zorla buluyorum. Acaba bunu FrobtPagede Html dosyalarını tekrar açtığımızdaki gibi görsel olarak nasıl aça bilirim. Frontpage 2002 de açıncada kodlar çıkıyor.
    Ben yeni tasarım bir sayfada asp dosyasına link veriyorum. ve CTRL tuşu ile linke tıklayınca tasarım olarak açılıyor ama buda çok uğraştırıyor.
    Bunun bir çözümü yok mu?
    Yani FrontPage de html dosyasının üstyünde sağ tıklayıp düzenle deyince olduğu gibi asp yide bu şekilde düzenliyecek bir program var mı?

    Ölüm sadece bir başlangıçtır.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    biraz anladım herhalde html de frontpage nasıl çalışıyorsa asp de de öylemi olmasını istiyon?

    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibosoft
    ibosoft's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    asp kodları öle html gibi görünmez çünküm browserde derlenmesi gerekiyo

    dizi dizi incisin danalıkta birincisin
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jezreel
    jezreel's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2003
    Erkek
    Kendi pcnde iis yada herangi bir asp derleyen program kurarak kodladığın aspleri derleyebilirsin ( localhost ) iiste zorlanırsan apache kurup asp desteği verebilirsin

    gaipten görüntüler
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BlackSworD
    BlackSworD's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    Onu biliyorumda mesela web wiz in tamamı sadece kod ile mi oluşturuldu. En azından bir kısmı olamaz mı

    Ölüm sadece bir başlangıçtır.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ibosoft
    ibosoft's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    html kodlarını asp için gömüyolar o öle yani bu olayada spagetti programlama deniyomuş:))))

    dizi dizi incisin danalıkta birincisin
Toplam Hit: 841 Toplam Mesaj: 6