Kazanmak
-
Bir kaç yıl önce, Seattle Özel Özürlüler Olimpiyatlarında, tümü fiziksel ve zihinsel özürlü olan dokuz yarışmacı, 100 metre koşusu için başlama çizgisinde toplandılar.
Başlama işareti verilince, hepsi birlikte başladılar. Bir hamlede başlamadılar belki ama yarışı bitirmek ve kazanmak için istekliydiler. Yarışa başlar başlamaz içlerinden genç bir delikanlı tökezleyip yere düştü ve ağlamaya başladı. Diğer sekiz kişi oğlanın ağlamasını duydular. Yavaşladılar ve geriye baktılar. Sonra hepsi yönlerini değiştirdiler ve geriye döndüler. Oğlanın yanına geldiler. İçlerinden Down Sendrom' lu bir kız eğilip oğlanı öptü ve "Bu onun daha iyi hissetmesini sağlar" dedi. Sonra dokuzu birden kolkola girdiler ve bitiş çizgişine doğru hep birlikte yürüdüler. Stadyumdaki herkes ayağa kalkıp dakikalarca onları alkışladı. Orada bulunan insanlar hâlâ bu öyküyü anlatıyorlar. Neden? Çünkü şu tek şeyi derinden bilmekteyiz
Bu hayatta önemli olan şey, kendimiz için kazanmaktan çok daha ötede olan bir şeydir. Bu hayatta önemli olan, yavaşlamak ve rotanızı degiştirmek anlamına gelse bile diğerlerinin de kazanması için yardım etmektir. -
İşte budur be (:
-
offff :|
etkilendim valla -
çok hoş bi yazı.. teşekkürler bilincimize soktuğun için..
-
süper dostum eline saglık
-
Çok güzel lan. Çevremdeki bir çok insan, bencilce hep kendilerini düşünüyor ve bende onlar gibi olmaya başlamıştım. Çok güzel bir hikaye bi yandan Düş Sokağı Sakinleri - Ay Gözü Yaşlı Bakar çalıyor, gözüm doldu ...
Sağol kardeşim...
-
süper yha :S:S nonviolen aşmıssın kendını :p
-
Hayat felsefemizin içine derinden sızan yaşanmış hikayelerden birtanesi
aydınlatıcı açıkcası kendi hayatım adına örnek alabileceğim bir yazı.
Günümüzde hırsı iş hayatında '' İyi hırslı , işi için başkalarını görmeyecek, ya ezeceksin
yada ezileceksin, kazanmak için kaydırmak gerekli '' gibi bir sürü yanlış düşünce içerisinde olan iş
verenler olunca bu toplumun hoşgörüsüz ve küçük bir tartışmada silahlı bıçaklı kavgaya gelebilecek
sinirli küfürbaz, insanların artabileceği kaçınılmazdır.Heriey iş verendemi bitiyor ? Hayır
Kendimizde bitiyor.Eğer dünyada demir atsaydım bende ortalığı darma duman ederdim.
YA TOZ OLURUM YADA TOZU DUMANA KATARIM Mantığının doğruluğuna inanırdım.
Ama bu böyle değil ne yazıkki benim açımdan dünyanın bir sonunun olduğuna
kinin öfkenin hırsın kesinlikle yersiz olduğunu zaman zaman sinirlenebilecek durumların
olabileceğini güzel bir şekilde sakince insan gibi toplumun halada adeti olan hoşgörülü
bir biçimde karşılayabileceğimi düşünenlerdenim.. -
Wallaha fena etkilendim yazdığın için çok saol hacım
-
saol kardeş.harbi duygulandım lan :)
-
valla beyler bende çok büyük bir kazanma hırsı vardır :) yani ben olsam banane ağlıyorsa diyip koşardım emme yani bunu okudum koşsamda ayıp olur gözlerim dolmuştu gece benimde :)
