Kazanmak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    Bir kaç yıl önce, Seattle Özel Özürlüler Olimpiyatlarında, tümü fiziksel ve zihinsel özürlü olan dokuz yarışmacı, 100 metre koşusu için başlama çizgisinde toplandılar.
    Başlama işareti verilince, hepsi birlikte başladılar. Bir hamlede başlamadılar belki ama yarışı bitirmek ve kazanmak için istekliydiler. Yarışa başlar başlamaz içlerinden genç bir delikanlı tökezleyip yere düştü ve ağlamaya başladı. Diğer sekiz kişi oğlanın ağlamasını duydular. Yavaşladılar ve geriye baktılar. Sonra hepsi yönlerini değiştirdiler ve geriye döndüler. Oğlanın yanına geldiler. İçlerinden Down Sendrom' lu bir kız eğilip oğlanı öptü ve "Bu onun daha iyi hissetmesini sağlar" dedi. Sonra dokuzu birden kolkola girdiler ve bitiş çizgişine doğru hep birlikte yürüdüler. Stadyumdaki herkes ayağa kalkıp dakikalarca onları alkışladı. Orada bulunan insanlar hâlâ bu öyküyü anlatıyorlar. Neden? Çünkü şu tek şeyi derinden bilmekteyiz
    Bu hayatta önemli olan şey, kendimiz için kazanmaktan çok daha ötede olan bir şeydir. Bu hayatta önemli olan, yavaşlamak ve rotanızı degiştirmek anlamına gelse bile diğerlerinin de kazanması için yardım etmektir.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ---RudeboY---
    ---RudeboY---'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    İşte budur be (:

    Söz gümüşse, altın paradır...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT-7
    NighT-7's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    offff :|
    etkilendim valla

    sanılanın aksine...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LizardKing
    LizardKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    çok hoş bi yazı.. teşekkürler bilincimize soktuğun için..

    "Din en büyük rpg.dir.." arsiv.ozgurdusuncehareketi.org - evrimagaci.org
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anaconda
    anaconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Ağustos/2005
    Erkek
    süper dostum eline saglık
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EmiRReiS
    EmiRReiS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2005
    Erkek

    Çok güzel lan. Çevremdeki bir çok insan, bencilce hep kendilerini düşünüyor ve bende onlar gibi olmaya başlamıştım. Çok güzel bir hikaye bi yandan Düş Sokağı Sakinleri - Ay Gözü Yaşlı Bakar çalıyor, gözüm doldu ...

    Sağol kardeşim... 


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baby_boy
    baby_boy's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    süper yha :S:S nonviolen aşmıssın kendını :p
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AsortiC
    AsortiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Hayat felsefemizin içine derinden sızan yaşanmış hikayelerden birtanesi
    aydınlatıcı açıkcası kendi hayatım adına örnek alabileceğim bir yazı.

    Günümüzde hırsı iş hayatında '' İyi hırslı , işi için başkalarını görmeyecek, ya ezeceksin
    yada ezileceksin, kazanmak için kaydırmak gerekli '' gibi bir sürü yanlış düşünce içerisinde olan iş
    verenler olunca bu toplumun hoşgörüsüz ve küçük bir tartışmada silahlı bıçaklı kavgaya gelebilecek
    sinirli küfürbaz, insanların artabileceği kaçınılmazdır.Heriey iş verendemi bitiyor ? Hayır
    Kendimizde bitiyor.Eğer dünyada demir atsaydım bende ortalığı darma duman ederdim.
    YA TOZ OLURUM YADA TOZU DUMANA KATARIM Mantığının doğruluğuna inanırdım.
    Ama bu böyle değil ne yazıkki benim açımdan dünyanın bir sonunun olduğuna
    kinin öfkenin hırsın kesinlikle yersiz olduğunu zaman zaman sinirlenebilecek durumların
    olabileceğini güzel bir şekilde sakince insan gibi toplumun halada adeti olan hoşgörülü
    bir biçimde karşılayabileceğimi düşünenlerdenim..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    Wallaha fena etkilendim yazdığın için çok saol hacım
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dodobig
    dodobig's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    saol kardeş.harbi duygulandım lan :)

    www.atsizcilar.com
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mustafacsn
    mustafacsn's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Temmuz/2005
    Erkek
    valla beyler bende çok büyük bir kazanma hırsı vardır :) yani ben olsam banane ağlıyorsa diyip koşardım emme yani bunu okudum koşsamda ayıp olur gözlerim dolmuştu gece benimde :)
Toplam Hit: 1615 Toplam Mesaj: 11