Kazım Nami Duru //
-
Kazım Nami Duru'dan ''Güzel Türkçe'' Adlı şiiri arıyorum fakat bulamadım .// Yardım ederseniz sevinirim :)
-
İlkyazın ormanlarda ağaçlar yeşerirken,
Kuytu yerlerden keskin, o yanık sesler gelir.
Bu şakıyan ses beni titretir yüreğimden,
Bülbül sesi değil o : benim güzel Türkçe'mdir.
Yağmurlar yağar, olur bir serin , ince dere;
Bir gümüş kemer gibi ovadan akıverir.
Kıvrılır, döner, gider, getirir bolluk yere;
Çağlayan dere değil: benim güzel türkçe'mdir.
Gökyüzü geceleri ışıl ışıl parıldar;
Aya göz kırpan yıldız, bakarsın birden erir
Bu kutlu görünüşte derseniz bir sesmi var?
Parlayan bir sestiro: benim güzel Türkçe'mdir.
Yüksek yaylalardaki yörüğün curasından,
Çobanın kavalından o tatlı ses belirir.
Yurdumun orasından, yurdumun burasından
Bana: Türk'üz biz diyen benim güzel Türkçe'mdir.
Beni bağlayan sana, seni bağlayan bana
Bir sestir ki, bizlere Türk Tanrısından gelir.
O, öz ana sesidir, bir ses benzemez ona;
Dinle, iyi dinle o: benim güzel Türkçe'mdir.
Kazım Nami Duru -
itfaiyeci cok saol :)
Toplam Hit: 3048 Toplam Mesaj: 3
