folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Keçiören Bld Bana Göre Yanlış Yapıyor



Keçiören Bld Bana Göre Yanlış Yapıyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    http://www.kecioren.bel.tr/resim/logo1.swf

    buda anasayfası
    http://www.kecioren.bel.tr/

    arkadaşlar bunu bana bi arkadaşımız gösterdi ve ben şoka ugradım böyle bişey size ne ifade ediyor bu logodo ne görüyorsunuz lütfen bi bakın ve yorum yapın ebn keçiören belediyesini aradarım ve görüştüm bana gayet normal bişey oldugunu öylediler veyıllardır bunun böyle oldugunu kimsenin hiç bir uyarı yapadıgını söylediler arkadaşlar bizim ülkemizde yıllardır gözden kaçan neler var her akşa haberlerde izliyoruz lütfen tepkisiz kalmayın bunu hiç kimseden c/p yapmadım kendim yazıdım yorumlarınızı bekliyorum
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ZyreX
    ZyreX's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2003
    Erkek
    Ahha bu nasıl iş.Yeşilcilerin parmağının olduğu kesin.Ben olsam oradaki derneklere giderim olayı söylerim..İşin üstüne gitsinler..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ömer Kerem
    MuTReFT
    MuTReFT's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2002
    Erkek
    Defalarca söyledilk durduk, öküz altında buzağı aramayın diye(!)
    Logoda bir şey yok bence gayette güzel. Animasyon bende Belediyenin Türkiyenin bir parçası olduğu izlemini uyandırdı. Tabi herkesin bakış açısı farkı ben bütünlüğe inandığım için öyle gördüm, ama buna inanmayanlar farklı şeylerde görebilir.

    Baykal gibi sudan sebeblerle tartışma çıkartmaya çalışmayın bence :)

    Mecburi not: Cahilliğin verdiği CESARET ile ettiği lafın nereye gideceğini hesap edemeyen, düşünemeyen, fikir yoksunu mahlukatlara CEVAP vermiyorum. Adalet Ve Kalkınma Partisi - İstanbul Beyoğlu Teşkilatı 2024/1 dönem aktif üyesi.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    delichoban
    delichoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    bencede burda kötü bi niyet yok
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Art niyetli değiller ama başka bir çağrışım yapıyor :) Değiştirmeleri gerek normalde..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kreston
    Kreston's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 28/Aralık/2002
    Erkek
    kötü niye ne demek Allah askina

    duyanda sizi hristiyan zannedecek

    Zimbabwe
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kelv1n
    Kelv1n's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Eylül/2005
    Erkek
    vallaha hee ne güzel sanki ne var orda

    Hatalıysam..... aramızda kalsın ;)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    golge
    golge's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2005
    Erkek
    Bence yanlıs yapmıyorlarr ankara buyuk sehırınde bunun mavısı var bunlar ılcelerın sımgesı ankarda oke
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xmenac
    xmenac's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Şubat/2005
    Erkek
    harbidende yanlış yapıyolar sikim gibi flash paraya kıysınlar düzgününü yaptırsınlar ama onun dışına bi sorun yok :)
Toplam Hit: 961 Toplam Mesaj: 9