Kefir Mayası
-
Arkadaşlar merhaba;
elinde kefir mayası olan varmı? Var ise gönderebilirmi?
Tesekkurler
-
-
Nerelerde satıldığını biliyorum. Sadece elinde olan var ise gönderebilirmi dedim.
Daha önce vardı bende ama uzun süredir yapmadığım için öldüler. Yaptıkça çoğaldıkları için gönderilebilirler ki ben gönderiyordum.
-
Valla ilk yaptığımda o içindeki maya 5 e katladı ancak içilmedi o yaptigim.
Eğer kazanla falan düşünmuyorsan hazır al
-
Süt kendimizden, ve ailecek içiyoruz kefiri. Oğlum, eşim ve ben. kendim yapınca daha güvenilir oluyor. Tamamen organik.
İlginiz için teşekkurler.
-
bu kefir bayaği bayaği sarhoş ediyomu ya şimdi wiki den baktım bi tür alkollü süt içkisi diyor
-
costantin bunu yazdı
bu kefir bayaği bayaği sarhoş ediyomu ya şimdi wiki den baktım bi tür alkollü süt içkisi diyor
1 l içersen cakirkeyf yapar. Ama fazla beklemesi ciddi ciddi sarhoş eder
