Keklendim Mi?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ismailca
    ismailca's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2003
    Erkek
    Bundan 1 Ay once bi arkadasimdan 0 olarak GIGABYTE bord aldim sonrada baska bi yerden kasa aldim bu seffaf kasalardan STAGE marka..

    sorum su.. 2 gun once bilgisayar durduk yere kapandi. acmaya calisiorum tik yok... power kablosunu cikartip taktigimda acilio fakat hemen kapanio..
    bordu aldigim arkadas bakti. fanin bozuk oldugunu soyledi yeteri kadar guc gelmiomus bilgisayara. fan i sokup Aopen fan taktik.. bu seferde bilgisayar calisio fakat goruntu gelmio? Bord un uzerinde ki pil i degistirdi duzeldi? simdi sorum pil den dolayi bilgisayar acilmamazlik yaparmi? yoksa elinde ki fani satmak icin yapmis olabilirmi? cunku kasa yeni.. kendi uzerinde ki fan 300W..???

    islemcim: P4 2400 800 MHz FSB

    Yakarız Bu Gezegeni...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ilkerTM
    ilkerTM's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ekim/2003
    Erkek
    pilin boyle bir sorun yaratacagini sanmam olmaz. :)
    fandandir kesin hem sen arkadasina guvenmiyormusun bakim ..

    ilke®™
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ismailca
    ismailca's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2003
    Erkek
    Babama bile guvenmem valla

    Yakarız Bu Gezegeni...
Toplam Hit: 1870 Toplam Mesaj: 3