Keklendim Mi?
-
Bundan 1 Ay once bi arkadasimdan 0 olarak GIGABYTE bord aldim sonrada baska bi yerden kasa aldim bu seffaf kasalardan STAGE marka..
sorum su.. 2 gun once bilgisayar durduk yere kapandi. acmaya calisiorum tik yok... power kablosunu cikartip taktigimda acilio fakat hemen kapanio..
bordu aldigim arkadas bakti. fanin bozuk oldugunu soyledi yeteri kadar guc gelmiomus bilgisayara. fan i sokup Aopen fan taktik.. bu seferde bilgisayar calisio fakat goruntu gelmio? Bord un uzerinde ki pil i degistirdi duzeldi? simdi sorum pil den dolayi bilgisayar acilmamazlik yaparmi? yoksa elinde ki fani satmak icin yapmis olabilirmi? cunku kasa yeni.. kendi uzerinde ki fan 300W..???
islemcim: P4 2400 800 MHz FSB -
pilin boyle bir sorun yaratacagini sanmam olmaz. :)
fandandir kesin hem sen arkadasina guvenmiyormusun bakim ..



-
Babama bile guvenmem valla
Toplam Hit: 1870 Toplam Mesaj: 3
