folder Tahribat.com Forumları
linefolder Müzik & Sinema & Tiyatro & Kitap & Televizyon & Seminerler & Edebiyat
linefolder Kelebeğin Ömrüne Bedel Bir Geleceğin Getirecek Hediyesi Nedir Ki Bilemedim ? Kesin Okuyun!!



Kelebeğin Ömrüne Bedel Bir Geleceğin Getirecek Hediyesi Nedir Ki Bilemedim ? Kesin Okuyun!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knoppix
    knoppix's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    Merhaba arkadaslar sizlerle bikac sey paylasmak istedim. Oncelikle bi tavsiyede
    bulunayim. TurkRap-muzik konusunda.
    arkadaslar nefret-static-ses-yener in ortak soyledigi Vatan adli bir parca var. kesinlikle
    dinlemenizi tavsiye ederim. ceza-med cezir "....Sonbahar" gibi bir parcasi var bunu da
    kesin dinleyin.

    Kazaa"dan aratin bulabiirsiniz..
    baglantim hizli olsaydi sizlerle paylasirdim ama afbuyuurun.
    arkadaslar sizce turkiyede rap ne durumda? rap hip-hop gibi muzik turleri kulturumuzde
    olmadigi halde neden soylenio?
    sizce dinleniliomu bu parcalar? aramizda rap muzik ile ugrasan arkadaslar varmı?
    arkadaslar sadede gelmek istiyorum. sizce rap nedir? turkiye bu duruma elverisli mi?
    ceza - dr.fux - Erci E. - Karakan - Silahsız Kuvvetler - Ses - Static - Yener - Aziza
    Ol - $IIR - Karakalp - Meclisi Ala - Istanbul underground - CarteL - AURP - Fuat -
    Hakan - UNITY FLAVOUR - SULTANA - MC ENDER - vs...
    Neden???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    arkadaslar aramizda bilenler vardir. ceza vs cok dinlenen rapcilarin parcalari neereden
    bulunur? suikast.de - yer6rap.com - turkcerap.com - knoppix.cjb.net[*]
    dışında...


    sohbet etmek istiyorum bu konuda arkadaslar fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim...


    -----------
    Ceza Med Cezir

    Şair olmak isteyen bir bezgin
    Yasama hevesi kalmamış bir gezgin
    Vezir ganın önde gideni zengin
    Rengi kalmamış ki kiminin
    Engin denizde lodosa yakalanan bir gemicinin
    Yasamı hep çetin , metanetin de siniri var beyim
    Kimisinin mutluluğu bir resim , kimisinin ki 4 mevsim
    Kelebeğin ömrüne bedel bir geleceğin
    Getirecek hediyesi nedir ki ? bilemedim ...
    Vay haline elekte elenenin
    Hayata ağlamaklı başlayan bu insanoğlu gördü geleceği
    1 dilim ekmeğin sonunda bedelinin de alınacak olması gibi,
    Düşünenin ,düşeninde dostu olmamış ki batanın olsun ..
    Müttefik de belli değil ittifak da
    Mutlak mücadele,kazanmak,zafere koşmak ..
    Yenilince ağlamak - yenmek için hile yapmak
    Her sonuçta pay kapmak dünya kuralı olmuş,
    Tastan bozma kalplerse hep kanla dolmuş ...
    (2 kere)
    Kanadımı kırdılar uçamadım anne
    Savaşa soktular koşturdum
    Kalbini açamayan herkesin aklına
    Eğriyi doğruyu ben soktum
    Sonbaharda dökülen yapraktım,
    İlkbaharda geri geldim ben
    Aileme dostuma selamlar olsun
    Gökkuşağındaki bir rengim ben

    Zamanda yolculuk beyinde meşgul edebilir
    Fakat objektif olmaz,
    Zararı yoktur yararı olmadığı gibi
    Benliğinde kaybedilen her şey
    Benliğinde kaybedilen her şey
    Hesap masasında olabilir yalnızken
    Utanma aç kalbini gir topluma
    Göster haydi kendini ve ´buradayım´ de !
    Savaşı kaybetme yürüme geriye dönme
    Bak ve ileriye ilerle,
    Hisset deliğe düşme , dönme deliye
    Karaya boyanan adamın boynuna ilmegide geçiren de cellada
    Bir çare lanet - hayalet olana dek
    Beklemek mi gerek acep ?
    Çarkı dönmemiş ki feleğin gözünün yasına baksın
    Gözümün yasini alsın ,
    Kanımı canımı alsın ancak canimi yakmasın
    Azap çeken gönüllere,kül olan tüm kalplere yağmur yağsın
    Kalp dağlayan tüm eller kalpleriyle dağlansın
    Kalp karalayanlar yansın
    Kanadımı kırdılar uçamadım anne
    Savaşa soktular koşturdum
    Kalbini açamayan herkesin aklına
    Eğriyi doğruyu ben soktum
    Sonbaharda dökülen yapraktım,
    İlkbaharda geri geldim ben
    Aileme dostuma selamlar olsun
    Yağmur sonrası güneşim ben

    Koşturmak bos durmaktan iyidir
    Bos durmak bos koşmaktan yararlı
    Hoş tutmak , gönlü yas tutmaktan çok zormuş
    Yaslanmak her dökülen yaprağın arkasından ağlamak gibidir
    Hayat denen hele emeklilik seçim değildir
    Kadere bağlıdır yazgıdır
    Hayat ince bir çizgi , narin bir çalgıdır
    Yüzlerce yıl emek veren insanin
    Hasat zamanı ölü tohumlara mıdır?
    Her güne yeni umutlarla açılan gözler
    Yalanlarla ağlatılan gözler
    Dolanlarla aldatılan gözler
    Bir güzel sözle güler
    Akıtılan her damla ter yok oluşu engeller
    Negatif değillerse art niyetli değillerse
    Eğer bu böyle devam eder ...
    Dilediğim her şey olmuyor,
    Çabalar bazen çok nafile
    Nargilenin dumanına benzer hayallerim
    Sadece beni zehirler ve uçup gider
    Kafileler gibidir insanlar
    Bazen seni seyreder giderler
    Herkes kendine paha biçmiş
    Kendine karşılıksız bir çek
    Emeklerim dostluktan yana ,
    Ama olmuyor !
    Anneme sordum niçin böyle ???
    Ama baktım o da ağlıyor ...

    (2 kere)
    Kanadımı kırdılar uçamadım anne
    Savaşa soktular koşturdum
    Kalbini açamayan herkesin aklına
    Eğriyi doğruyu ben soktum
    Sonbaharda dökülen yapraktım,
    İlkbaharda geri geldim ben
    Aileme dostuma selamlar olsun
    Gökkuşağındaki bir rengim ben!!!!!!!
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knoppix
    knoppix's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    Edit.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    knoppix
    knoppix's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2003
    Erkek
    Edit.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek
    MedCezir şarkısını ilk dinlediğimde çok etkilenmiştim gerçekten. Çok güzel bir şarkı. Ayrıca Nefret"in "Vatan " diye bir şarkısı da var. Kesinlikle tavsiye ederim.

Toplam Hit: 3403 Toplam Mesaj: 4