

Kelebeğin Ömrüne Bedel Bir Geleceğin Getirecek Hediyesi Nedir Ki Bilemedim ? Kesin Okuyun!!
-
Merhaba arkadaslar sizlerle bikac sey paylasmak istedim. Oncelikle bi tavsiyede
bulunayim. TurkRap-muzik konusunda.
arkadaslar nefret-static-ses-yener in ortak soyledigi Vatan adli bir parca var. kesinlikle
dinlemenizi tavsiye ederim. ceza-med cezir "....Sonbahar" gibi bir parcasi var bunu da
kesin dinleyin.
Kazaa"dan aratin bulabiirsiniz..
baglantim hizli olsaydi sizlerle paylasirdim ama afbuyuurun.
arkadaslar sizce turkiyede rap ne durumda? rap hip-hop gibi muzik turleri kulturumuzde
olmadigi halde neden soylenio?
sizce dinleniliomu bu parcalar? aramizda rap muzik ile ugrasan arkadaslar varmı?
arkadaslar sadede gelmek istiyorum. sizce rap nedir? turkiye bu duruma elverisli mi?
ceza - dr.fux - Erci E. - Karakan - Silahsız Kuvvetler - Ses - Static - Yener - Aziza
Ol - $IIR - Karakalp - Meclisi Ala - Istanbul underground - CarteL - AURP - Fuat -
Hakan - UNITY FLAVOUR - SULTANA - MC ENDER - vs...
Neden???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
arkadaslar aramizda bilenler vardir. ceza vs cok dinlenen rapcilarin parcalari neereden
bulunur? suikast.de - yer6rap.com - turkcerap.com - knoppix.cjb.net[*]
dışında...
sohbet etmek istiyorum bu konuda arkadaslar fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim...
-----------
Ceza Med Cezir
Şair olmak isteyen bir bezgin
Yasama hevesi kalmamış bir gezgin
Vezir ganın önde gideni zengin
Rengi kalmamış ki kiminin
Engin denizde lodosa yakalanan bir gemicinin
Yasamı hep çetin , metanetin de siniri var beyim
Kimisinin mutluluğu bir resim , kimisinin ki 4 mevsim
Kelebeğin ömrüne bedel bir geleceğin
Getirecek hediyesi nedir ki ? bilemedim ...
Vay haline elekte elenenin
Hayata ağlamaklı başlayan bu insanoğlu gördü geleceği
1 dilim ekmeğin sonunda bedelinin de alınacak olması gibi,
Düşünenin ,düşeninde dostu olmamış ki batanın olsun ..
Müttefik de belli değil ittifak da
Mutlak mücadele,kazanmak,zafere koşmak ..
Yenilince ağlamak - yenmek için hile yapmak
Her sonuçta pay kapmak dünya kuralı olmuş,
Tastan bozma kalplerse hep kanla dolmuş ...
(2 kere)
Kanadımı kırdılar uçamadım anne
Savaşa soktular koşturdum
Kalbini açamayan herkesin aklına
Eğriyi doğruyu ben soktum
Sonbaharda dökülen yapraktım,
İlkbaharda geri geldim ben
Aileme dostuma selamlar olsun
Gökkuşağındaki bir rengim ben
Zamanda yolculuk beyinde meşgul edebilir
Fakat objektif olmaz,
Zararı yoktur yararı olmadığı gibi
Benliğinde kaybedilen her şey
Benliğinde kaybedilen her şey
Hesap masasında olabilir yalnızken
Utanma aç kalbini gir topluma
Göster haydi kendini ve ´buradayım´ de !
Savaşı kaybetme yürüme geriye dönme
Bak ve ileriye ilerle,
Hisset deliğe düşme , dönme deliye
Karaya boyanan adamın boynuna ilmegide geçiren de cellada
Bir çare lanet - hayalet olana dek
Beklemek mi gerek acep ?
Çarkı dönmemiş ki feleğin gözünün yasına baksın
Gözümün yasini alsın ,
Kanımı canımı alsın ancak canimi yakmasın
Azap çeken gönüllere,kül olan tüm kalplere yağmur yağsın
Kalp dağlayan tüm eller kalpleriyle dağlansın
Kalp karalayanlar yansın
Kanadımı kırdılar uçamadım anne
Savaşa soktular koşturdum
Kalbini açamayan herkesin aklına
Eğriyi doğruyu ben soktum
Sonbaharda dökülen yapraktım,
İlkbaharda geri geldim ben
Aileme dostuma selamlar olsun
Yağmur sonrası güneşim ben
Koşturmak bos durmaktan iyidir
Bos durmak bos koşmaktan yararlı
Hoş tutmak , gönlü yas tutmaktan çok zormuş
Yaslanmak her dökülen yaprağın arkasından ağlamak gibidir
Hayat denen hele emeklilik seçim değildir
Kadere bağlıdır yazgıdır
Hayat ince bir çizgi , narin bir çalgıdır
Yüzlerce yıl emek veren insanin
Hasat zamanı ölü tohumlara mıdır?
Her güne yeni umutlarla açılan gözler
Yalanlarla ağlatılan gözler
Dolanlarla aldatılan gözler
Bir güzel sözle güler
Akıtılan her damla ter yok oluşu engeller
Negatif değillerse art niyetli değillerse
Eğer bu böyle devam eder ...
Dilediğim her şey olmuyor,
Çabalar bazen çok nafile
Nargilenin dumanına benzer hayallerim
Sadece beni zehirler ve uçup gider
Kafileler gibidir insanlar
Bazen seni seyreder giderler
Herkes kendine paha biçmiş
Kendine karşılıksız bir çek
Emeklerim dostluktan yana ,
Ama olmuyor !
Anneme sordum niçin böyle ???
Ama baktım o da ağlıyor ...
(2 kere)
Kanadımı kırdılar uçamadım anne
Savaşa soktular koşturdum
Kalbini açamayan herkesin aklına
Eğriyi doğruyu ben soktum
Sonbaharda dökülen yapraktım,
İlkbaharda geri geldim ben
Aileme dostuma selamlar olsun
Gökkuşağındaki bir rengim ben!!!!!!! -
Edit.
-
Edit.
-
MedCezir şarkısını ilk dinlediğimde çok etkilenmiştim gerçekten. Çok güzel bir şarkı. Ayrıca Nefret"in "Vatan " diye bir şarkısı da var. Kesinlikle tavsiye ederim.
Toplam Hit: 3403 Toplam Mesaj: 4