Kendi Oyununu Kendin Yap
-
FPS Creator ile artık kendi 3d fps oyununuzu yapabileceksiniz!..
kod bilginizin olmasına gerek yok..Mükemmel fizik özelliği
Multi Player
İster Paylaş İster Sat
800 den fazla 3d objeVideo: http://files.thegamecreators.com/fpscreator/FPSCreator_Walkthru_Oct2004.zip
Örnek Youtube Videosu: http://www.youtube.com/watch?v=rbKMke6Tvto
http://rapidshare.com/files/419538/FSPC.part01.rar
http://rapidshare.com/files/423877/FSPC.part02.rar
http://rapidshare.com/files/427455/FSPC.part03.rar
http://rapidshare.com/files/434387/FSPC.part04.rar
http://rapidshare.com/files/439262/FSPC.part05.rar
http://rapidshare.com/files/441235/FSPC.part06.rar -
b denede sonra yorum yap ıstersen kardes:) bakbakalım oluyomu olmuyomu
-
Qin bunu yazdı:
-----------------------------
b denede sonra yorum yap ıstersen kardes:) bakbakalım oluyomu olmuyomu
-----------------------------Qin sen denemişe benziyorsun bize yaptığın bi oyunu upload etsene ?
-
orda linke bas gorursun youtube linkine bas yapılan gor adam gıbı program verıyoz utanmasanız kufur etcenız amk ısıne yarıyosa yaramıyosa ne muhalefet edıyosun tobe tobe
-
güzele benziyo ama...kotanın amq yaf
-
peki yapmak kolay mı diye sorsam hayır zorsa c++ 3dmax kasarım daha iyi en azından temelini öğrenir daha iyi bişey kendi mantığımla yaparım dx10 la veya opengl2 ile.. Bide linux için yapılıyor mu ... Online oyun yapabiliyor musun. :S :S
-
bunu nasıl kuracaz açıyom part 7 yi istiyo napmalıyım kota boşa gitmesin
-
bunu nasıl kuracaz açıyom part 7 yi istiyo napmalıyım kota boşa gitmesin
