Kendi Oyununu Kendin Yap

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    FPS Creator ile artık kendi 3d fps oyununuzu yapabileceksiniz!..
    kod bilginizin olmasına gerek yok..

    Mükemmel fizik özelliği
    Multi Player
    İster Paylaş İster Sat
    800 den fazla 3d obje

    Video: http://files.thegamecreators.com/fpscreator/FPSCreator_Walkthru_Oct2004.zip

    Örnek Youtube Videosu: http://www.youtube.com/watch?v=rbKMke6Tvto

    http://rapidshare.com/files/419538/FSPC.part01.rar
    http://rapidshare.com/files/423877/FSPC.part02.rar
    http://rapidshare.com/files/427455/FSPC.part03.rar
    http://rapidshare.com/files/434387/FSPC.part04.rar
    http://rapidshare.com/files/439262/FSPC.part05.rar
    http://rapidshare.com/files/441235/FSPC.part06.rar


    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    b denede sonra yorum yap ıstersen kardes:) bakbakalım oluyomu olmuyomu

    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    e-toLqa
    e-toLqa's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2007
    Erkek

    Qin bunu yazdı:
    -----------------------------
    b denede sonra yorum yap ıstersen kardes:) bakbakalım oluyomu olmuyomu
    -----------------------------

    Qin sen denemişe benziyorsun bize yaptığın bi oyunu upload etsene ? 


    Böyle bir imza yok yada siz görüntüleyene kadar adminler tarafindan silindi.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Qin
    Qin's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek
    orda linke bas gorursun youtube linkine bas yapılan gor adam gıbı program verıyoz utanmasanız kufur etcenız amk  ısıne yarıyosa yaramıyosa ne muhalefet edıyosun tobe tobe

    Haksızlık karşısında eğilmeyiniz; çünkü hakkınızla beraber şerefinizi de kaybedersiniz. (Hz. Ali (r.a)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sirpence
    sirpence's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    güzele benziyo ama...kotanın amq yaf
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tayok
    Tayok's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    peki yapmak kolay mı diye sorsam hayır zorsa c++ 3dmax kasarım daha iyi en azından temelini öğrenir daha iyi bişey kendi mantığımla yaparım dx10 la veya opengl2 ile.. Bide linux için yapılıyor mu ... Online oyun yapabiliyor musun. :S :S
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kovboydan
    kovboydan's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    bunu nasıl kuracaz açıyom part 7 yi istiyo napmalıyım kota boşa gitmesin
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kovboydan
    kovboydan's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2007
    Erkek
    bunu nasıl kuracaz açıyom part 7 yi istiyo napmalıyım kota boşa gitmesin
Toplam Hit: 1340 Toplam Mesaj: 8