

Kendi Serverimala Dosya Paylaşımı Yapmak İstiyorum
-
selamlar arkadaşlar...ben kendiz serverim üzerinden remote desktopla masaüstüne bağlanıp işlem yapıyorum..ama file transfer modu olmadığı için sadece işlem yapabiliyorum... file transfer için ise radmin isimli programın ftp seçeneğini kullanarak bağlanıyorum. benim bağlanmak istediğim metod ise ilgisayarımda nrmal ağ sürücülerine bağlandığım gibi bi sürücü tanımlaması olsun ve bu tanımlama bnim serverimdeki sürücülere ulaşmamı sağlasın. bu benim için hayati önem taşıyo. google de aratmadığım yöntem kalmadı ama bir türlü bulamadım bilen arkadaşla yardımcı olurlarsa çok sevinnirim...şimdiden teşekkürler...

-
iis kurcan severa ftp sites yazan bolume gelip yeni ftp site dicen bir isim vercen hepsi bu. tabi sonra ozaellikleine girip bir kac ayar yapacaksin.
bu arada konuyu alakasiz bir yere acmissin.
Toplam Hit: 1956 Toplam Mesaj: 2