Kendi Serverimala Dosya Paylaşımı Yapmak İstiyorum

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek
    selamlar arkadaşlar...

    ben kendiz serverim üzerinden remote desktopla masaüstüne bağlanıp işlem yapıyorum..ama file transfer modu olmadığı için sadece işlem yapabiliyorum... file transfer için ise radmin isimli programın ftp seçeneğini kullanarak bağlanıyorum. benim bağlanmak istediğim metod ise ilgisayarımda nrmal ağ sürücülerine bağlandığım gibi bi sürücü tanımlaması olsun ve bu  tanımlama bnim serverimdeki sürücülere ulaşmamı sağlasın. bu benim için hayati önem taşıyo. google de aratmadığım yöntem kalmadı ama bir türlü bulamadım bilen arkadaşla yardımcı olurlarsa çok sevinnirim...

    şimdiden teşekkürler...

    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nukeshore
    nukeshore's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2003
    Erkek

    iis kurcan severa ftp sites yazan bolume gelip yeni ftp site dicen bir isim vercen hepsi bu. tabi sonra ozaellikleine girip bir kac ayar yapacaksin.


    bu arada konuyu alakasiz bir yere acmissin.


    011011100111010101101011011001010111001101101000011011110111001001100101
Toplam Hit: 1956 Toplam Mesaj: 2