Kendi Siteme Giremiyorum (F1)
-
Arkadaşlar PC mden her siteye ulaşabiliryorum ama kendi siteme girmiyor başka pc lerde sitem açılıyor ama benim pc de açılmıyor neden olabilir?
not: Firefox ie hepsini denedim hiç birinde açılmadı
-
İe'ye gir..
Araçlar >İnternet Seçenekleri > Güvenlik > Yasak Siteler > Siteler
bak bakalım arasında senin de siten var mı ? :)
belli mi olur bi gıcıklığa denk gelmişsindir :)
olmadı proxy kullan..
-
hoca yanlız şöle bi sorun daha war ewde 2 pc war 2 sindende girmio
-
serverde yada sitenin kodlamasında ip adresini blocklayacak herhangi bir yapılandırma varmı? bide host firmanla görüş www.gizliweb.com birde bunun üzerinden girmeyi dene?
-
Hoja, PC'lerin isyan etmistir hergun ayni siteyi gormekten.... :)
-
hoja senin sana ban çekmiş olmasın : ) girmeye çalıştığında nasıl bi hata veriyo?
-
pc nin cachelerini sil sorunun düzelebilir.
Başlat>Çalıştır> cmd yaz çıkan ekranada
ipconfig /flushdns yaz ve enter e bas. Bu önbelleiğini temizleyecektir. Bu çözüm olabilir.
Toplam Hit: 945 Toplam Mesaj: 7
