folder Tahribat.com Forumları
linefolder Linux ve Diğer İşletim Sistemleri
linefolder Kernel Kurulumu - Hata / Job Control Turned Off



Kernel Kurulumu - Hata / Job Control Turned Off

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    mrb mürüdler

    uzun zamandan beri linuxa gecmeyi arzulamama karşı hic bir dagıtımı bilgisayarıma kuramıyorum.Her seferinde kernel kurulumunda hatayla karsılasıyorum.

    Cogu yerde aradım forumlarda konu actım pardus'un resmi ve gayri resmi web platformlarında yardm istedim ama bi sonuc elde edemedim.

    En son olarakta buraya yazıyorum sorunu, isalla bilen biri cıkar.

    Cd & dvd herneyse takıyorum kuruluma geciyorum biraz ilerliyo ve birden job control turned off die bi hata verio konsol gibi ekran kalıyo ve komut yazabiliorm. ls pwd falan filan calısıo ama whoami calsmadıgı icn kernel kurulumundan kaynaklandıgını düsündm hatanın aslnda eminde degilim.

    Var mıdır bi cözümü bi yolu arkadaslar?

    en cok nick dei$tiren mürid
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    hangi dagıtımları kullandın işlemcin neler...Eger tek bir dagıtım kullandıysan hep aynı cdden mi denedin.... ve konsoldaki işaret $ mu # mı sanırım rootsun ama sormakta yarar var

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    daıtım olarak linux mint, puppy mi ne ve pardus denedm.
    işlemcim intel çift çekrdek 1.80
    # cıkıyo

    not : umutlandm aq :P

    en cok nick dei$tiren mürid
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    anladıgım kadarıyla rescue yada bazı sürümlerdeki kurulum işin olan kabuga atılıyorsun..Anlamadıgım nokta centrino duo larda hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım....Cpuyuna uygun bir versiyon indirdin mi peki?32bit 64bit felan?

    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAGRI
    CAGRI's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek
    özür diliyorum biraz gec cvp yazıyorum. sistem 64 bit, denedigim sürümler arasında hem 64lükler hem 32likler vardı ve "bildigim kadarıyla" 64 aynı zamanda 32yi de calıstırabilio

    en cok nick dei$tiren mürid
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    All hail to Tux
    sandman
    sandman's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    hayır çalışmıyor......

    sana pm attım ekle beni 


    Mühendis kahveyi projeye dönüştüren bir insan evladıdır.
Toplam Hit: 2076 Toplam Mesaj: 6