Keyscrambler Premium V2.8.0.1 Full
-


Kod:http://hotfile.com/dl/116904118/187ef0a/Download_keyscrambler_v2.8.0.1.rar.html
Crack işlemini aşağıda belirttiğim gibi yaparsanız sorunsuz full olur.
*İndirdiğiniz KeyScrambler Premium u kurun.
*Kurulumu yaptıktan sonra bilgisayarı yeniden başlatmayın.
*Orjinal KeyscramblerIE.dll dosyasını kopyalayıp bir dosyaya atın çünkü bu dosyayı daha sonra kullanacaksınız.(Konudaki programın içinde zaten orjinal dll dosyası mevcut arzu ederseniz bu adımı atlayabilirsiniz.)
ilgili dosyanın konumu:
C:\Program Files\KeyScrambler veya C:\Program Files\(x86)\KeyScrambler
*Crack olan KeyscramblerIE.dll dosyasıyla crackleme işlemini yapın.
*Bu işlemi yaptıktan sonra KeyScrambler'ı çalıştırın.
*KeyScrambler gönderme hatası verecektir.Hatayı kapatıp KeyScrambler'ın kapandığından emin olun. Eğer görev yöneticisinde program hala çalışıyorsa manuel olarak onu da kapatın.
*Orjinal KeyscramblerIE.dll dosyasını eski konumuna atın.(Crackli dll ile tekrar değiştirin.)
Not: Bu dosya başka bir uygulama tarafından kullanılıyor hatasını alırsanız açık olan internet sekmeleri varsa kapatın ve programın görev yöneticisinde çalışıp çalışmadığını kontrol edin.
*KeyScrambler Premiumu çalıştırın.Program açılacaktır ancak şifrelemede sorun olacaktır.Bilgisayarı yeniden başlatın.Bir sonraki açılışta problem ortadan kalkmış olacaktır. -
Herseyi anlatmısın iyi hoşta Bu program ne işe yarıyooo :)
-
ustura bunu yazdı:
-----------------------------
Herseyi anlatmısın iyi hoşta Bu program ne işe yarıyooo :)
-----------------------------http://www.chip.com.tr/forum/nedir-bu-keyscrambler_t108142.html
-
tmmda hocam crackleme işlemi yapmıssın nasıl yapıcaz nereye kopyalıycaz?
-
cwp veren yokmuu?
yaw konu acıyorsunuz sadece hotfıledan para kasmak ıcın bırde yazmıssın altına kurulum dıye bır soru soruyorum ya yardım et yada copy paste yapma burda senı beklıyorum takıp et azcık konunu
-
ustura bunu yazdı:
-----------------------------
Herseyi anlatmısın iyi hoşta Bu program ne işe yarıyooo :)
-----------------------------Hoca daha önce bir çok kez keyscrambler le konular açtım o yüzden artık tanınırdır diye program hakkında bilgiş yazmadım.
MeTiN_7 bunu yazdı:
-----------------------------
cwp veren yokmuu?
yaw konu acıyorsunuz sadece hotfıledan para kasmak ıcın bırde yazmıssın altına kurulum dıye bır soru soruyorum ya yardım et yada copy paste yapma burda senı beklıyorum takıp et azcık konunu
-----------------------------Sakin ol şampiyon 7/24 online olamıyorum bizimde dinlenmeye ihtiyacımız var.Ne öğrenmek istiyorsun buyur sor nerde takıldın neyi yapamadın ?
