Kilitli Hotmail Msn Lockout
-
biraz lamerce olucak ama benimde basima geldi bu lanet i$ ..
birisi kasten mi kilitledi yoksa isin icinde baska bisi mi var bilmiyorum ama hesap kilitlenmis durumda. epeyi aradim ama hicbirsey cozmedi sorunumu ...
hesabimda gizli soru yoktu. ama alternatif email wardi. resetleme linki geliyor yeni sifre giriyorum fakat yinede emaile giris yapamiyorum. yokmu bunun
kesin bi cozumu ?
sifreni sifirla yada kilitle tekrar ac, su kodu calistir a yaz gibi klasik cevaplar vermeyin hicbiri ise yaramiyor. gercekten ise yaran bi cozum yok mu ? hotmail e hacklendigi gibi email atip actiriliyodu sanirim fakat email fazla kullanmadigim bi hesap oldugui icin gizli soru dogum tarihi bolgesel ayarlari falan hic bisi yok. sadece sifre klasor isimler ve kontak kisileri war ...
-
hocam ben 4 gün magdur kaldım denemedigim hiç birsey kalmadı maalesef acilmiyor karsi taraf ancak programı kapatırsa :S
-
bu programı paylaşırmısınız çoğunda virüs var
-
umarim program falan kullanan yoktur yaw
bende bircok adres war oyle degisik isler icin kullandigim falan
2 tanesine giremiyroum simdi.
birinde caldigim emaillerden buldugum guzel onemli seyleri forward edip orda sakliyodum
bi digeride caldigim emaillerin alternatif emaili olarak yaziyodum ikisi birden gumlemis.
hayirdir insalla ....
bi ara microsoft patlatmisti beni 2005 te falan bilisim suclari basti evi yine oyle bisi olmaz umarim.
gerci simdi yurt disindayim ama.
-
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------
bu programı paylaşırmısınız çoğunda virüs var
-----------------------------ben bunu kullaniyorum. birden cok hesabi donruabilirsin.
http://rapidshare.com/files/408370097/Wat_Msn_Freezer.rar
-
heralde hesaba çok kez yalnış şifreyle girmeye çalışarak hesabı kitliyor...
-
programı sürekli açık tutamıycakları için bi kaç güne düzelir hesap ama demişsin çaldığım maillerin alternatif maili yapıyodum diye belki hotmailde bunu farkedip kitlemiş olabilir
-
SysTeMeRRoR bunu yazdı:
-----------------------------
BlackApple bunu yazdı:
-----------------------------
bu programı paylaşırmısınız çoğunda virüs var
-----------------------------ben bunu kullaniyorum. birden cok hesabi donruabilirsin.
http://rapidshare.com/files/408370097/Wat_Msn_Freezer.rar
-----------------------------saol
-
KONU AÇICAM BENİ TAKİP ET :)
edit bu kodu şuraya yaz işe yaramıyor demişsin ancak işe yarıyor.
sana çözümü söyleyim.
ÖNCE BİR MSN FREEZER-UNFREEZER DOWNLOAD EDİP KENDİ MSNİ DONDURMAKTAN KURTARIYORSUN.
SONRA EN SON AÇTIĞIM KONUDAKİNİ ÇALIŞTIRA GİRİYORSUN.
SONRA YENİDEN BAŞLATTIĞINDA DONDURAMAZLAR.
BU DONDURMAYA KARŞI ÖNLEM.
-
haci sagol ama dondurdum sonra kapadim programi olmadi ... eger kullandigin bi program war ise onu ver birde onu kullanayim ben yukarda verdigim program ile denedim olmadi
-
yok mu buna bi care ? 1 aydan fazla oldu giris yapamiyorum ... program falan degil yokmu emaili unlock yapmanin bi yolu ?
hotmaile tobe ettim artik ama erisemedigim hesapta onemli emailler var onlari almam lazim.
