folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kiloluk Pudra Lazım



Kiloluk Pudra Lazım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clio
    clio's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2009
    Erkek
    Selam , Çok hızlı kilo alıp veren bünyem var şuan 95 kiloyumxD. Bacaklarımın arası , koltuk altlarım diz kısmında eklem yerimde izler çıktı deri yok gibi kolumu sallasam , 2 adım atsam ateş gibi oluyorum hemen terleme başlıyor. Mecburen 2 günde bir duş alıyoz . Duş aldıkdan sonra bebekler gibi heryerimi pudralıyom xD artık pudra yetiştiremiyoz ,toptan kiloluk alabiliceğim bildiğiniz biryer varmı yada nerelerden alabilirim.Birde Aralık da askeriz orda bu sorun daha büyürse tedavi yaparlarmı ?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Melik
    Melik's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Mayıs/2009
    Erkek
    Hoca Bunu Eczane Vb Yerlere Sorsaydın Daha İyi Olurdur Yavs.

    Profil fotoğrafndaki begenme sayısını popülerlikle eşdeger kılan bir ülkede yaşıyoruz
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------
    niye pudra kullaniyorsun
    -----------------------------

    tahriş olmasın diye :)


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek
    Hoca 95 kilo çok fazla değil yaa bende 95 im  ama boyun kısa heralde o derece pişik olduğuna göre yanlız konuyu genele değil iş güçe açsaydın bari :)

    Önemsediğin Kadar Önemsenirsin. Önemsendiğin Kadar Önemsensersin.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clio
    clio's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2009
    Erkek
    eczaneye sordum bilmiyorum dediler , pudra kullanmamım amacı terlemeyi önlüyor erken pişik olmuyorsun , boyumda 172 , kreyzi diye biri vardı eczaneciyi yokmu o ortalarda xD
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    Sudocrem - kullanmani tavsiye ederim...

    "antiseptic healing cream" yazior ustunde, bende ufak versyonu var ama eczanalerde koca koca versyonlarinida gormustum sanirim.


    anca gidersin...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    clio
    clio's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2009
    Erkek
    Dayı onlar pahalı ya gelir doktora gittim verdiği ilaçlardan 3 posta kullandım bitirdim 2 kere tekrar aldırdım işe yaramadı.kiloyla almamım amacı ucuza getirmek xD , ufak tüplerde pudralar pahalıya geliyor en ucuzu 2 lira , ben 2 günde bir kullanıyorum dayanmıyor
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mmT
    mmT's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mart/2007
    Erkek
    dostum pudra kısırlık yapabiliyo bu kadar fazla kullanma bence 
Toplam Hit: 2132 Toplam Mesaj: 8