Kim Çalışmak İstemezki Böyle Bir Yerde !
-
349 milyar dolarlık borsa değeri ile en değerli teknoloji şirketi konumunda olan Apple'ın, kendisiyle özdeşleşen Cupertino'ya yapacağı ve Steve Jobs'un geçtiğimiz Haziran ayında tanıttığı ikinci yerleşkesinin detayları belli oluyor.
Mimari olarak uzay gemisinden ilham alınan Apple'ın yeni yerleşkesi 260,000 metre karelik alanı kapsayacak ofis ve araştırma geliştirme birimlerinin yanı sıra 1000 koltuklu Oditoryumu, çalışanlar için spor merkezi, yaklaşık 28,000 metre karelik alanı kapsayacak olan araştırma tesisi ve çalışanlar için otoparkı bünyesinde bulunduracak.
Apple'ın yeni yerleşkesiyle ilgili ayrıntılı bilgiye aşağıdaki PDF'ler aracılığıyla ulaşabilmeniz mümkün;


http://www.donanimhaber.com/mac_imac_macbook_mac-mini/haberleri/Applein-uzay-gemisini-andiran-yeni-yerleskesi-detaylaniyor.htm
bu proje tamamlanırsa çok dikkat çekecek biryer olacağından eminim, şimdiden çok ses getirdi...
-
Türkiye'de "ibnelere sigara içme molası versem işten şu kadar kaybım olur" hesapları yapıldığı için bırak spor merkezini, dinlenme zamanını bile saniyesi saniyesine kontrol eden ilkel bir sistem var.
demek ki öyle değil böyle büyük olunuyormuş. ama bizim kafalar anlamaz bunu.
-
insan çalışırken ne kadar rahatsa o kadar çok verim alırsın hocam....
-
MrSari bunu yazdı:
-----------------------------
insan çalışırken ne kadar rahatsa o kadar çok verim alırsın hocam....
-----------------------------kişiden kişiye değişiyor hocam.sektörler de farkediyor.
Türk milletinde "enayi malı yemeyen keriz" gibi bi mantık olduğu için
işvereni keriz olarak görüp sömürenlerde var.adam gibi elinden geleni yapanlarda.
-
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------işvereni keriz olarak görüp sömürenlerde var.adam gibi elinden geleni yapanlarda.
-----------------------------katılıyorum.
akabinde bizim milletimizin büyük çoğunluğunda ana fikir şu ;
"la oglum patron benden fakirmi , koy götüne gitsin ? "
haliyle bu fikir olunca karşısındaki insanda hangi patron sikse azdır.
-
SharpShooter bunu yazdı:
-----------------------------
MrSari bunu yazdı:
-----------------------------
insan çalışırken ne kadar rahatsa o kadar çok verim alırsın hocam....
-----------------------------kişiden kişiye değişiyor hocam.sektörler de farkediyor.
Türk milletinde "enayi malı yemeyen keriz" gibi bi mantık olduğu için
işvereni keriz olarak görüp sömürenlerde var.adam gibi elinden geleni yapanlarda.
-----------------------------Bu konuda haklısın hocam. Bu mantıktan bir an önce vazçezmeliyiz..
-
Türkiye'de patronlar bir elemandan 3-5 kişilik iş bekliyorlar dolayısıyla bu mantalitedeki adamlara ne yapsan azdır.
-
Prometheus bunu yazdı:
-----------------------------
Türkiye'de "ibnelere sigara içme molası versem işten şu kadar kaybım olur" hesapları yapıldığı için bırak spor merkezini, dinlenme zamanını bile saniyesi saniyesine kontrol eden ilkel bir sistem var.
demek ki öyle değil böyle büyük olunuyormuş. ama bizim kafalar anlamaz bunu.
-----------------------------kesinlikle katılıyorum hoca.
TR deki aile şirketi zihniyeti değişmedikçe hiç bir şey yoluna girmeyecek..
-
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
Türkiye'de patronlar bir elemandan 3-5 kişilik iş bekliyorlar dolayısıyla bu mantalitedeki adamlara ne yapsan azdır.
-----------------------------
Buna ek olarak bir branştaki işçiden bir ton iş istedikleri için, haliyle hiç bir adam kendi branşında aha bu adam bu işi aşmış konumuna gelemiyor beziyor bir kaç nadir insan hariç..
Örnek araba tamircisi deli metin gibi.. -
1-618-GR bunu yazdı:
-----------------------------
sokoban bunu yazdı:
-----------------------------
Türkiye'de patronlar bir elemandan 3-5 kişilik iş bekliyorlar dolayısıyla bu mantalitedeki adamlara ne yapsan azdır.
-----------------------------
Buna ek olarak bir branştaki işçiden bir ton iş istedikleri için, haliyle hiç bir adam kendi branşında aha bu adam bu işi aşmış konumuna gelemiyor beziyor bir kaç nadir insan hariç..
Örnek araba tamircisi deli metin gibi..
-----------------------------Aynen hocam özellikle programcılık sektöründe mesela x bi dili az bilsende sana yaptırıyor ben o işin uzmanı değilim diyosun ama kimse sallamıyo 3 kuruş fazla verip o işin uzmanı bi adamı almıyo neticede asıl ilgilendiğin dile vakit ayıramıyorsun gelişme sürecin genişliyor saçma bir durum oluyor.Biz bi aileyiz diyen şirketten zaten kaçarak uzaklaşacaksın bil ki adam seni zikmeye alıyor :D
