folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kim Çalışmak İstemezki Böyle Bir Yerde !



Kim Çalışmak İstemezki Böyle Bir Yerde !

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    349 milyar dolarlık borsa değeri ile en değerli teknoloji şirketi konumunda olan Apple'ın, kendisiyle özdeşleşen Cupertino'ya yapacağı ve Steve Jobs'un geçtiğimiz Haziran ayında tanıttığı ikinci yerleşkesinin detayları belli oluyor.

    Mimari olarak uzay gemisinden ilham alınan Apple'ın yeni yerleşkesi 260,000 metre karelik alanı kapsayacak ofis ve araştırma geliştirme birimlerinin yanı sıra 1000 koltuklu Oditoryumu, çalışanlar için spor merkezi, yaklaşık 28,000 metre karelik alanı kapsayacak olan araştırma tesisi ve çalışanlar için otoparkı bünyesinde bulunduracak.

    Apple'ın yeni yerleşkesiyle ilgili ayrıntılı bilgiye aşağıdaki PDF'ler aracılığıyla ulaşabilmeniz mümkün;

    http://www.donanimhaber.com/mac_imac_macbook_mac-mini/haberleri/Applein-uzay-gemisini-andiran-yeni-yerleskesi-detaylaniyor.htm

    bu proje tamamlanırsa çok dikkat çekecek biryer olacağından eminim, şimdiden çok ses getirdi...


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Erkek

    Türkiye'de "ibnelere sigara içme molası versem işten şu kadar kaybım olur" hesapları yapıldığı için bırak spor merkezini, dinlenme zamanını bile saniyesi saniyesine kontrol eden ilkel bir sistem var.

    demek ki öyle değil böyle büyük olunuyormuş. ama bizim kafalar anlamaz bunu.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    insan çalışırken ne kadar rahatsa o kadar çok verim alırsın hocam....


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    MrSari bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    insan çalışırken ne kadar rahatsa o kadar çok verim alırsın hocam....


    -----------------------------

     

    kişiden kişiye değişiyor hocam.sektörler de farkediyor.

    Türk milletinde "enayi malı yemeyen keriz" gibi bi mantık olduğu için

    işvereni keriz olarak görüp sömürenlerde var.adam gibi elinden geleni yapanlarda.


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Clostridium
    Clostridium's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ocak/2010
    Erkek

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    işvereni keriz olarak görüp sömürenlerde var.adam gibi elinden geleni yapanlarda.


    -----------------------------

     

     

    katılıyorum.

    akabinde bizim milletimizin büyük çoğunluğunda ana fikir şu ;

    "la oglum patron benden fakirmi , koy götüne gitsin ? "

    haliyle bu fikir olunca karşısındaki insanda hangi patron sikse azdır.


    N'oublie pas d'ou tu viens ..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SARI
    SARI's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    MrSari bunu yazdı:
    -----------------------------
     

    insan çalışırken ne kadar rahatsa o kadar çok verim alırsın hocam....


    -----------------------------

     

    kişiden kişiye değişiyor hocam.sektörler de farkediyor.

    Türk milletinde "enayi malı yemeyen keriz" gibi bi mantık olduğu için

    işvereni keriz olarak görüp sömürenlerde var.adam gibi elinden geleni yapanlarda.


    -----------------------------

    Bu konuda haklısın hocam. Bu mantıktan bir an önce vazçezmeliyiz.. 


    Ban Sebebi : Molrada Haarket Eiğtti için Bdnlaanı... Türkçe öğretmenliği okuyan arkadaşım sana ders verebilir admin arkadaş :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Türkiye'de patronlar bir elemandan 3-5 kişilik iş bekliyorlar dolayısıyla bu mantalitedeki adamlara ne yapsan azdır.


    .
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    Prometheus bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türkiye'de "ibnelere sigara içme molası versem işten şu kadar kaybım olur" hesapları yapıldığı için bırak spor merkezini, dinlenme zamanını bile saniyesi saniyesine kontrol eden ilkel bir sistem var.

    demek ki öyle değil böyle büyük olunuyormuş. ama bizim kafalar anlamaz bunu.


    -----------------------------

    kesinlikle katılıyorum hoca.

    TR deki aile şirketi zihniyeti değişmedikçe hiç bir şey yoluna girmeyecek..


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1-618-GR
    1-618-GR's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2011
    Erkek

    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türkiye'de patronlar bir elemandan 3-5 kişilik iş bekliyorlar dolayısıyla bu mantalitedeki adamlara ne yapsan azdır.


    -----------------------------
    Buna ek olarak bir branştaki işçiden bir ton iş istedikleri için, haliyle hiç bir adam kendi branşında aha bu adam bu işi aşmış konumuna gelemiyor beziyor bir kaç nadir insan hariç..

    Örnek araba tamircisi deli metin gibi..


    Bir domino taşıyım yıktığına sevinme....
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    1-618-GR bunu yazdı:
    -----------------------------

    sokoban bunu yazdı:
    -----------------------------

    Türkiye'de patronlar bir elemandan 3-5 kişilik iş bekliyorlar dolayısıyla bu mantalitedeki adamlara ne yapsan azdır.


    -----------------------------
    Buna ek olarak bir branştaki işçiden bir ton iş istedikleri için, haliyle hiç bir adam kendi branşında aha bu adam bu işi aşmış konumuna gelemiyor beziyor bir kaç nadir insan hariç..

    Örnek araba tamircisi deli metin gibi..

     


    -----------------------------

     

    Aynen hocam özellikle programcılık sektöründe mesela x bi dili az bilsende sana yaptırıyor ben o işin uzmanı değilim diyosun ama kimse sallamıyo 3 kuruş fazla verip o işin uzmanı bi adamı almıyo neticede asıl ilgilendiğin dile vakit ayıramıyorsun gelişme sürecin genişliyor saçma bir durum oluyor.Biz bi aileyiz diyen şirketten zaten kaçarak uzaklaşacaksın bil ki adam seni zikmeye alıyor :D


    .
Toplam Hit: 1419 Toplam Mesaj: 10