folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Kimdir Necidir Bu Mahir Kaynak?[Soru]



Kimdir Necidir Bu Mahir Kaynak?[Soru]

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek
    Bir kaç kitabını okudum,analizleri falan güzel ancak ortalıkta sağlam adam olmadığı yönünde iddialar var. Emekli istihbaratçı ancak sağlam adam mıdır,kitaplarına,yazdıklarına güven olur mu?Ben şimdiye kadar ters bişeye rastlamadım bir iki ufak şey dışında
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    Eski Mit ajanı olduğu doğrudur. Deşifre olmuştur , sansasyon yaratmıştır.

    Eğer yazdıklarını doğruluğunu öğrenmek istiyorsan kitaplarındaki konularla ilgili birkaç kitap daha okumanı ve değerlendirmeyi senin yapmanı öneririm. Kesin doğru veya yanlış diyemicem.


    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Mahir_Kaynak
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mephisto
    mephisto's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2006
    Erkek

    68 hareketi icinde ajan olarak yer almıs Deniz Gezmis vb isimlerin arasına sızmıs devlet adına calısıp bilgi sızdırmıstır..

    Ben boyle bi kisinin gercek anlamda dogruları yazıcagını sanmam nasıl devletın piyonu olduysa yazdıklarındada soyledıklerındede arkasında devlet vardır..Etki altındadır yani.


    Issız kuytu köşelerden and olsun ki döneceğiz !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek
    AmoR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Eski Mit ajanı olduğu doğrudur. Deşifre olmuştur , sansasyon yaratmıştır.

    Eğer yazdıklarını doğruluğunu öğrenmek istiyorsan kitaplarındaki konularla ilgili birkaç kitap daha okumanı ve değerlendirmeyi senin yapmanı öneririm. Kesin doğru veya yanlış diyemicem.


    -----------------------------
    sizin kendi değerlendirmelerinizi de alsam daha iyi olur.Çünkü kendim bi analiz yaparken onları da göz önünde bulundurabilirim,ne kadar fikir o kadar net sonuç
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    efrasyap
    efrasyap's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    yazdıgı kitaplarda özellikle ayrıntılarda çelişkiler var ....birde zaman o kadar karışık ki kimin hangi amaca hizmet ettigini anlamak çok zor ...ama akıcı kitapları var okumalısın(özellikle ömer lütfi mete ile birlikte yazdıgı derin devlet kitabı)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esquire
    Esquire's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mart/2004
    Erkek
    analizlerinin bir çocuğuna katıldığım şahısdır. güvenli olup olmayacağı tartışılır. çünkü vakti zamanında mit bilerek deşifre etmiştir yani ajanı satmıştır, bu yüzden mite kırgınlığından güvenli analiz yapamayabilir.

    boş
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    camarade
    ontedi
    ontedi's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Eylül/2005
    Erkek

    Bir zamanlar ABD yalakası ol, daha sonra ise AKP yalakası. Ne anladık şimdi. Yakında ona biçilecek rolü tahmin etmek zor olmasa gerek. Mit, insanları boşuna defetmez.


    Matematikçi ve Yazılımcı. http://www.ontedi.com ve http://www.cizgi.site Siteme beklerim herkesi.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    literatur
    literatur's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2008
    Erkek
    vakit ayıran herkese teşekkür ederim,ekleyeği olan arkadaşlar yazmaya devam etsin lütfen :) Onlara da şimdiden teşekkürler
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    inside
    anonim6918524
    anonim6918524's avatar
    Banlanmış Üye
    Bilgi/Destek Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    ontedi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bir zamanlar ABD yalakası ol, daha sonra ise AKP yalakası. Ne anladık şimdi. Yakında ona biçilecek rolü tahmin etmek zor olmasa gerek. Mit, insanları boşuna defetmez.


    -----------------------------

    ABD ve AKP yalakası olmak arasında fark göremedim :)

    λ
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KapTaN60
    KapTaN60's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Temmuz/2007
    Erkek
    FireX bunu yazdı:
    -----------------------------
    ontedi bunu yazdı:
    -----------------------------

    Bir zamanlar ABD yalakası ol, daha sonra ise AKP yalakası. Ne anladık şimdi. Yakında ona biçilecek rolü tahmin etmek zor olmasa gerek. Mit, insanları boşuna defetmez.


    -----------------------------

    ABD ve AKP yalakası olmak arasında fark göremedim :)
    -----------------------------
    kesinlikle katılyom amk bi  ajan birilerinin aklına girip banka soydurabilir sonra aradan sıyrılıp ihbar ettirebilir mi(deniz e yaptılar ) 

    kısaca tam bi o.çocuğu ne kdar doru yazabilri ki


    İTÜ gerisi yalan BU SİTEYE ERİŞİM ENGELLENMİŞTİR Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 tarih ve 2008/599 nolu kararı gereği bu siteye erişim TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI"nca engellenmiştir. Access to this web site is banned by "TELEKOMÜNİKASYON İLETİŞİM BAŞKANLIĞI" according to the order of: Ankara 5. Sulh Ceza Mahkemesi, 30/04/2008 of 2008/599 . --------------------------------------------------------------------------------
Toplam Hit: 1773 Toplam Mesaj: 11