Kimdir Necidir Bu Mahir Kaynak?[Soru]
-
Bir kaç kitabını okudum,analizleri falan güzel ancak ortalıkta sağlam adam olmadığı yönünde iddialar var. Emekli istihbaratçı ancak sağlam adam mıdır,kitaplarına,yazdıklarına güven olur mu?Ben şimdiye kadar ters bişeye rastlamadım bir iki ufak şey dışında
-
Eski Mit ajanı olduğu doğrudur. Deşifre olmuştur , sansasyon yaratmıştır.
Eğer yazdıklarını doğruluğunu öğrenmek istiyorsan kitaplarındaki konularla ilgili birkaç kitap daha okumanı ve değerlendirmeyi senin yapmanı öneririm. Kesin doğru veya yanlış diyemicem.
-
http://tr.wikipedia.org/wiki/Mahir_Kaynak
-
68 hareketi icinde ajan olarak yer almıs Deniz Gezmis vb isimlerin arasına sızmıs devlet adına calısıp bilgi sızdırmıstır..
Ben boyle bi kisinin gercek anlamda dogruları yazıcagını sanmam nasıl devletın piyonu olduysa yazdıklarındada soyledıklerındede arkasında devlet vardır..Etki altındadır yani.
-
AmoR bunu yazdı:
-----------------------------Eski Mit ajanı olduğu doğrudur. Deşifre olmuştur , sansasyon yaratmıştır.
Eğer yazdıklarını doğruluğunu öğrenmek istiyorsan kitaplarındaki konularla ilgili birkaç kitap daha okumanı ve değerlendirmeyi senin yapmanı öneririm. Kesin doğru veya yanlış diyemicem.
-----------------------------
sizin kendi değerlendirmelerinizi de alsam daha iyi olur.Çünkü kendim bi analiz yaparken onları da göz önünde bulundurabilirim,ne kadar fikir o kadar net sonuç -
yazdıgı kitaplarda özellikle ayrıntılarda çelişkiler var ....birde zaman o kadar karışık ki kimin hangi amaca hizmet ettigini anlamak çok zor ...ama akıcı kitapları var okumalısın(özellikle ömer lütfi mete ile birlikte yazdıgı derin devlet kitabı)
-
analizlerinin bir çocuğuna katıldığım şahısdır. güvenli olup olmayacağı tartışılır. çünkü vakti zamanında mit bilerek deşifre etmiştir yani ajanı satmıştır, bu yüzden mite kırgınlığından güvenli analiz yapamayabilir.
-
Bir zamanlar ABD yalakası ol, daha sonra ise AKP yalakası. Ne anladık şimdi. Yakında ona biçilecek rolü tahmin etmek zor olmasa gerek. Mit, insanları boşuna defetmez.
-
vakit ayıran herkese teşekkür ederim,ekleyeği olan arkadaşlar yazmaya devam etsin lütfen :) Onlara da şimdiden teşekkürler
-
ontedi bunu yazdı:
-----------------------------Bir zamanlar ABD yalakası ol, daha sonra ise AKP yalakası. Ne anladık şimdi. Yakında ona biçilecek rolü tahmin etmek zor olmasa gerek. Mit, insanları boşuna defetmez.
-----------------------------
ABD ve AKP yalakası olmak arasında fark göremedim :) -
FireX bunu yazdı:
-----------------------------
ontedi bunu yazdı:
-----------------------------Bir zamanlar ABD yalakası ol, daha sonra ise AKP yalakası. Ne anladık şimdi. Yakında ona biçilecek rolü tahmin etmek zor olmasa gerek. Mit, insanları boşuna defetmez.
-----------------------------
ABD ve AKP yalakası olmak arasında fark göremedim :)
-----------------------------
kesinlikle katılyom amk bi ajan birilerinin aklına girip banka soydurabilir sonra aradan sıyrılıp ihbar ettirebilir mi(deniz e yaptılar )kısaca tam bi o.çocuğu ne kdar doru yazabilri ki
