Kimler Online
-
forumda kimler online nasil goruyoruz acaba =/
-
-
Bolumler >Tahribat Forum ,forum.asp de en alta inince orada link var.
-
http://www.tahribat.com/online.asp
-
vay be 3 kiside ayni saniyede mesaj yazmis :)
-
ilgi alakaniza tesekkur ediyorum cok kibarsınız
-
Şöyle bir not var ama online.asp de :)
Not: Yukarıdaki tabloda bulunan online üyeler sadece son 60 dakika içinde siteye login olan kullanıcıları kapsamaktadır. Ziyaretçiler ve 60 dakkadan daha fazla süredir sitede bulunan üyeler bu listeye dahil edilmemiştir.
oradaki değere bakma yani
DecaMeroN 414:17 414 dakikadır sitedeyim bu şekil birçok kişi var -
deca abü neden böle bişi var?neden 60 dk üstünü göremioz?
-
bende 2 saatten fazladır sıtedeyım ama adamların istatistik anlayısına bak :D
-
Çünkü asp gireni anlıyor ama cıkanı anlayamıyor :)
Onun için bi session süresi koymak gerekiyor,
Aslında session süremiz kısa, fakat tahribatın günlük tekil hiti 8.000 sayfa gösterimide 60.000 civarında olduğundan, devamnlı girip cıkanlar yüzünden ziyaretci sayımız abartı oluyor, düşüyor yükseliyor sapıtıyor yani :)
ondan dolayı orası sadece sayfaya kullanıcı adı ve şifresi ile giriş yapmış online kullanıcılardan son 1 saatini gösterior...
