Kingston Hyper-X 1600 Mhz Sorunu
-
Benim elimde bu ramden var.1600 olmasına rağmen 1333 de çalışıyor.Anakarttan 1600e çıkartıp kingstonun sitesinde verdiği değer olan 1.8 v yaptım.Geriye kalan herhangi birşey var mı?Ya da bu 1.8 v zararı olurmu?
-
Bende de aynı ram var ama ben 1333'de kullanıyorum(işlemciye OC yapmayınca 1333'de çalıştırıyomuş aldıktan sonra öğrendik) pek bi fark yaratacağını sanmıyorum ama.
-
yeni değer olarak 1.75 v yaptım. 9-9-9-27 oldu ve gene 1600 mhzde çalışıyor
-
ya belki yanlıştır belki sallıyorumdur bilmiyorum :) bi yeerde öyle düşük yazdığını fakat aslında düşük olmadığını okumuştum :)
-
kingston'ların genel sorunu.
ocz'ler bu konuda en sağlamı, tam mhzi verirler.
-
husnuweb bunu yazdı:
-----------------------------
kingston'ların genel sorunu.
ocz'ler bu konuda en sağlamı, tam mhzi verirler.
-----------------------------alakası yok.. doğru voltajı verip olması gereken zamanlamaları elle ayarlarsan her ram sorunsuz çalışır..
-
ramleri yakmadan up
