folder Tahribat.com Forumları
linefolder Yazılımlar / Diğer Programlar
linefolder Kis 2010 Kuramıyorum,Mcafee Sil Diyor



Kis 2010 Kuramıyorum,Mcafee Sil Diyor

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    McAfee uninstall ettim,regedittende sildim kayıt anahtarını ama hala internet securitysi kurulu diyor baktım appdata program files girdim olanları sildim ama hala aynı hatayı veriyor.Nasıl kurarım?


    _ICEMAN_
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mx0TBT
    Mx0TBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2007
    Erkek
    Msiexec ile ayarlana bilır

    Ölümlü dünya. Yasin 38. Ayet
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    Mx0TBT bunu yazdı:
    -----------------------------
    Msiexec ile ayarlana bilır
    -----------------------------

    Anlamadım?


    _ICEMAN_
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2arti8
    2arti8's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Ocak/2009
    Erkek

    http://rapidshare.com/files/132160623/MCPR.exe.html

     

    mcafee temizleme aracı.

    Bunu kur ve kurtul.


    "Hangi istiklal vardır ki yabancıların nasihatlarıyla,yabancıların planlarıyla yükselebilsin? Tarih böyle bir olay kaydetmemiştir." Mustafa Kemal Atatürk 6 Mart 1922 / TBMM
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    2arti8 bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://rapidshare.com/files/132160623/MCPR.exe.html

     

    mcafee temizleme aracı.

    Bunu kur ve kurtul.


    -----------------------------

    Eve gittiğimde denicem hocam indirip teşekkürler.

    Ekleme:İşe yaradı yükledim.Teşekkür ederim tekrar


    _ICEMAN_
Toplam Hit: 1343 Toplam Mesaj: 5