Kis 2011 QB Klasörü Yardım
-
konu başlıgında da belirtiğim gibi "C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Kaspersky Lab\AVP11\QB" yolunda ki klasör 21.5 gb olmuş bu klsörde ne saklanıyor ? bu klasörü silsek bi zararı olurmu ? nasıl silebilirim bu klasörü ...
-
güvenli kipte silmeyi denedin mi ?
-
karantina klasörü olması lazım silebilirsin bi problem yaratmaz kasperskynin içindede karantina bölümüne bakarsan içerigi görebilirsin
-
FCN bunu yazdı:
-----------------------------
karantina klasörü olması lazım silebilirsin bi problem yaratmaz kasperskynin içindede karantina bölümüne bakarsan içerigi görebilirsin
-----------------------------teşekürler oldu :D
-
arkadaş 21gb lık ne virüs ne trojan yemişsin sen :D
-
oyun dosyalarını filan içeri almıştır, temizle gitsin.
-
21 gb mi :| benim harddisk 12.5 gb lan :S
-
oyunlar alayını tıraşlamış :D
