folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Kısa Süreliğine Devirlik İçin Ttnet Aboneliği Aranıyor.



Kısa Süreliğine Devirlik İçin Ttnet Aboneliği Aranıyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tereke34
    tereke34's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    Merhaba murid ve murideler.

    Taahhütünün bitmesine 4-5 ay kalmış, limitsiz ttnet aboneliği arıyorum. Eğer böyle bir duruma sahip olup, devretmek zorunda olan varsa aboneliğe talibim.

    Yer: .....

     

    Düzeltme: Aranan kan forum dışından bulunmuştur.

    tereke34 tarafından 29/Ara/15 20:02 tarihinde düzenlenmiştir

    Nova Vida !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    demirci
    demirci's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Nisan/2007
    Erkek

    ttnetten neden almiyorsun hocam


    Bir vatanin vardi da biz mi aldik elinden Bir bayragin vardi da biz mi indirdik. dedeleriniz zamaninda savasti da biz mi ellerinden aldik simdi sen neyin hakkini istiyorsun simdi sen nerenin bir karis topragini istiyorsun 30 yildir ruyalardasin birak bu siyonist gorusu birak bu ermeni dusunceyi birak....
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tereke34
    tereke34's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    demirci bunu yazdı

    ttnetten neden almiyorsun hocam

    1.  12 yada 24 ay taahhüt var

    2. Taahhutsuzleri cok pahali.

    3. Sadece 4-5 ay kullanacam


    Nova Vida !
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ari41
    ari41's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2014
    Homo
    tereke34 bunu yazdı
    demirci bunu yazdı

    ttnetten neden almiyorsun hocam

    1.  12 yada 24 ay taahhüt var

    2. Taahhutsuzleri cok pahali.

    3. Sadece 4-5 ay kullanacam

    izmit ossaydı yard.olurdum

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tereke34
    tereke34's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek
    ari41 bunu yazdı
    tereke34 bunu yazdı
    demirci bunu yazdı

    ttnetten neden almiyorsun hocam

    1.  12 yada 24 ay taahhüt var

    2. Taahhutsuzleri cok pahali.

    3. Sadece 4-5 ay kullanacam

    izmit ossaydı yard.olurdum

    Şans işte hocam.  Bakalim inş çıkar bir abonelik


    Nova Vida !
Toplam Hit: 757 Toplam Mesaj: 5
ttnet ttnet devir