Kişisel Bilgisayarını Sunucu Yapma

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    İşyerimizin kendine ait web sitesi var.Ayrıca sitemize bağlı yeni fuar tanıtımları içinde sık sık yeni siteler açmaktayız.Sitelerimizin tamamı için natro.com u kullanmaktayız.

    Ancak artık paronumla konuştum ve onu ikna ettim.Sitelerimizin tamamını kendi serverımızda kurmak istiyoruz.Bu nedenle kendimize bir server oluşturmak istiyoruz.

    Webserver yapmak istediğimiz bilgisayarı intel i7 işlemcili ve 6 GB ram, 1 TB HDD temel özellikleri ile almayı planlıyoruz.

    Donanım kısmı ok.Ama server için yazılım olarak ne kullanmamızı tavsiye edersiniz ? ( siteler PHP + ajax + html kullanılarak yapılacak, büyük ihtimalle drupal veya wordpress hazır kurulumlarını yaparı )

    Benim aklımdaki :

    - Linux Debian Server

    - MYSQL 2005 veritabanı

    - cpanel kontol paneli

    - Güncel bir antivirüs

    ___________________

    Bir arkadaşımın tavsiyesi:

    -Windows server 2008

    - MYSQL 2005 veritabanı

    - cpanel

    - güncel bir antivirüs

    __________

     

    Sizin tavsiyeleriniz nedir ? Siz olsanız ve en iyisini isteseniz nasıl bir sistem kurardınız ?


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Realist
    Realist's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Nisan/2007
    Erkek

    .centos 4 server cd

    ,mysql

    ,apache

    ,kontrol paneli ise webmin.  başka bişeye gerek yok hacı nereye kurmayı düşünüyosunuz o serveri benim evde p3 makinede bunlar kurulu canavar gibi çalışıyo ama hat yok işte hat işini napcaksınız ?


    ..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    öncelikle phpde genel olarak windows serverdan verim alamicagın gibi bir çok hazır php script kurulmaz kurulsa bile stabil olmaz

    2. olarak makineyi topladıgınızda kac mbps hattan yayın yapcaksınız  kendi serverınızı kuruosunuz yoksa co-location mu ?

    3- software olarakta centos + diger web server araç gereçleri işini görür

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    öncelikle phpde genel olarak windows serverdan verim alamicagın gibi bir çok hazır php script kurulmaz kurulsa bile stabil olmaz

    2. olarak makineyi topladıgınızda kac mbps hattan yayın yapcaksınız  kendi serverınızı kuruosunuz yoksa co-location mu ?

    3- software olarakta centos + diger web server araç gereçleri işini görür


    -----------------------------

    Kendi serverımızı kuruyoruz.

    Co-location da düşündüğümüz alternatif çözüm.

    Eğer kendi serverımızı kurarsak ki %90 kuracağız 50 mbps fiber hattan yapacaz bunu.


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    opusdei bunu yazdı:
    -----------------------------

    FCN bunu yazdı:
    -----------------------------

    öncelikle phpde genel olarak windows serverdan verim alamicagın gibi bir çok hazır php script kurulmaz kurulsa bile stabil olmaz

    2. olarak makineyi topladıgınızda kac mbps hattan yayın yapcaksınız  kendi serverınızı kuruosunuz yoksa co-location mu ?

    3- software olarakta centos + diger web server araç gereçleri işini görür


    -----------------------------

    Kendi serverımızı kuruyoruz.

    Co-location da düşündüğümüz alternatif çözüm.

    Eğer kendi serverımızı kurarsak ki %90 kuracağız 50 mbps fiber hattan yapacaz bunu.


    -----------------------------
    50 mbps :(( Sanırım hala az :))

    Süperonline nin 100 mbps leri var çokda pahalı değil adsl e göre

    tabi sizin orda süperonline varmı ?


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Süperonlineın zaten bu hocam.10-100 mbps hızları arasında değişik paketleri var.Süperonline a bir gözat istersen.. =)


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
Toplam Hit: 2032 Toplam Mesaj: 6