folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Kitap Yazmak İçin Program Var Mı?



Kitap Yazmak İçin Program Var Mı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShyRain
    ShyRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Aklımdaki bir konu ile ilgili kitap yazmak istiyorum , şu anda word üzerinde 20 yi geçkin sayfa oldu ama hem son sayfaya kadar ilerlemek hem de yukarıda aradığım bir şey olduğunda kaymalar vs sıkıntı oluyor.

    Yeni bir tablo ekliyorum sonra üst tarafta kaymayan şey kalmıyor vs..

    Ayrıca kitapta kullanmak istediğim yapıyı tabloları renkleri de yavaş yavaş oturtmak istiyorum.


    Kısaca kitap yazma deneyimi olan var mı bunun için işimi kolaylaştıracak programlar falan var mı?

    online bir kaç site var ama hoşuma gitmedi direk adamlara teslim etmiş oluyorsun zaten..


    Computer Engineer/SyStem Analyst/ Coder ShyRain
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SweeneyTodd
    SweeneyTodd's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2009
    Erkek

    Hocam sen word'de yazacaksın sonra basım aşamasına geldiğinde editör belirleyecek geri kalanını.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShyRain
    ShyRain's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Nisan/2007
    Erkek

    Çok zorluyor beni git gide de kasıyor, sıkıntı yarattı bana...

    Olsa iyi olurdu belki yazılmamış bir program buldum :))


    Computer Engineer/SyStem Analyst/ Coder ShyRain
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Premium.
    h2so4
    h2so4's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek
    Corel le ayarlayabilirsin hocam. Pm atarsan detaylı bilgi veririm
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    acemi-webci
    acemi-webci's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2008
    Erkek

    ms word var


    ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SerYolcu
    SerYolcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    1) QuarkXpress

    2) Adobe Indesign


    bu ikisi profesyonel sayfa mizanpaj programıdır...

    Kitap dizgisi amacıyla başka bir program kullanmaya çalışırsan, boşa çabalarsın..


    Ondan çocuk olmamıştır (Kimsenin babası değildir). Kendisi de doğmamıştır (kimsenin çocuğu değildir). İhlas Suresi 3 üncü ayette bunlar yazar.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Burak_x e pm at değişik değişik programlarla senaryo yaziyordu


    ...said addicted.
Toplam Hit: 703 Toplam Mesaj: 7